  • 1. Data: 2010-01-19 22:27:01
    Temat: problemy z video
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Witam,

    mam dualcore e2180 + 8800gt + 2gb ram
    Mam od niedawna dziwne problemy z odtwarzaniem video. Np. quicktime rwie się
    przy odtwarzaniu czegokolwiek. Programy do montażu filmów np. pinnacle
    studio - to samo, wszystko się wiesza niemiłosiernie - ewidentnie coś jest
    mocno nie tak!

    postawiłem od nowa vistę (oczywiście legalną wszystkie uaktualnienia weszły)
    i dalej lipa to samo co było - czyściutki system, wgrany quicktime player i
    cholernego 2 minutowego klipu nie mogę odtworzyć bo w jednym i tym samym
    miejscu tego klipu obraz się rwie (drop) - ten sam plik wrzucony na starego
    laptopa z xp i wszystko śmiga !

    mam pytanie jak zdiagnozować przyczynę? karta? proc? ram? czy znacie jakiś
    soft do wykonania testów, co może być nie tak? sprawa gardłowo bo komputer
    służy do pracy (zarabiam m.in na montażu)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2010-01-20 07:40:38
    Temat: Re: problemy z video
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    DeSola pisze:
> [...]
    > Mam od niedawna dziwne problemy z odtwarzaniem video.

    > mam pytanie jak zdiagnozować przyczynę? karta? proc? ram? czy znacie jakiś

    do odtwarzania użyj mplayera, (www.mplayerhq.hu/) do kodowania
    mencodera, a jak sie boisz kalwiatury to avidemux. No i oczywiście
    dowolną dystrybucje linuksa. jak to nie zadziała to masz problem ze
    sprzętem.

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-01-20 12:05:08
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    DeSola pisze:

    > mam pytanie jak zdiagnozować przyczynę? karta? proc? ram? czy znacie jakiś
    > soft do wykonania testów, co może być nie tak? sprawa gardłowo bo komputer
    > służy do pracy (zarabiam m.in na montażu)

    QT zarżnąć potrafi wszystko czasami choć aż tak źle być nie powinno. Weź
    to sprawdź pod ffdshow wywalając wszystkie inne kodeki wcześniej i
    używając do odtwarzania czegoś lekkiego oraz pod Media Player Classic
    Home Cinema z akceleracją DXVA.

    Powinno pomóc.

    Pozdr,
    Tomek