  • 1. Data: 2011-01-16 14:35:04
    Temat: problem z usb pcmcia
    Od: "Jan Kowalski" <s...@o...pl>

    Witam!
    Mam w laptopie 2 porty USB ale są uszkodzone.
    kupiłem więc kartę PCMCIA z 4 portami. dzieje się z nią
    coś dziwnego.Widzi porty raz na 100 razy i można wtedy coś kopiować.
    Oczywiście instaluje się, po usunięciu sterowników same się zainstaluje i
    widzi je ale nie można z nimi nic robić.
    Dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2011-01-16 17:36:04
    Temat: Re: problem z usb pcmcia
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 16.1.2011, Jan Kowalski napisał(a):

> [...]
    > Oczywiście instaluje się, po usunięciu sterowników same się zainstaluje i
    > widzi je ale nie można z nimi nic robić.

    "Grunt to prund". ;D
    Zgaduję, że ta karta ma z boku gniazdko dodatkowego zasilania np. z portu
    PS/2 i masz je niepodłączone. Zgadłem?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 3. Data: 2011-01-16 20:49:09
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:1...@s...org,
    Michal Lukasik <m...@t...pl> nastukał:
    > "Grunt to prund". ;D
    > Zgaduję, że ta karta ma z boku gniazdko dodatkowego zasilania np. z
    > portu PS/2 i masz je niepodłączone. Zgadłem?

    a po co do karty PCMCIA dodatkowe zasilanie z PS2? porty PCMCIA są bardzej
    wydajne prądowo niz złącze PS2. Podłączenie zewnętrznego zasilacza ma sens.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-01-17 18:25:47
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 16.1.2011, VSS napisał(a):

    > a po co do karty PCMCIA dodatkowe zasilanie z PS2? porty PCMCIA są bardzej
    > wydajne prądowo niz złącze PS2. Podłączenie zewnętrznego zasilacza ma sens.

    Nie pytaj mnie a producentów takich kart. Widziałem ich kilka typów
    i większość miała stosowne gniazdko, choć nie wszystkie stosowny kabelek.
    Bez niego działał np. pendrive, ale dyski 2.5" czy karty WiFi już nie.
    To samo tyczy kart z FireWire i kombinacji FW z USB.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 5. Data: 2011-01-18 08:48:38
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ezq9edufwa0n$....@s...org,
> [...]
    > kabelek. Bez niego działał np. pendrive, ale dyski 2.5" czy karty
    > WiFi już nie. To samo tyczy kart z FireWire i kombinacji FW z USB.

    pomyliłes PS z USB. są dostępne karty PCMCIA z kilkoma portami USB z kablem
    zasilajacym zakończonym wtkiem USB ale nie widziałem nigdy PCMCIA z kablem
    do PS

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-01-20 02:31:26
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.1.2011, VSS napisał(a):

    > pomyliłes PS z USB.

    Niczego nie pomyliłem.

    > są dostępne karty PCMCIA z kilkoma portami USB z kablem
    > zasilajacym zakończonym wtkiem USB ale nie widziałem nigdy PCMCIA z kablem
    > do PS

    Tu fotka tego o czym piszę.
    http://www.coolgear.com/images/516167pro.jpg
    Oczywiście to tylko jeden z wariantów, częściej spotykane są z gniazdem z
    boku.
    --