    Date: Mon, 08 Jun 2009 08:43:59 +0200
    From: gonzo <g...@m...org.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: problem z uruchomieniem kompa

    cześć, nie potrafię sensownie tego wytłumaczyć - od kiedy umieściłem
    płytę w obudowie występują problemy z uruchomieniem komputera. (1)
    rozpoczyna się detekcja CPU i proces się zatrzymuje.

    (2) zauważyłem, iż wystarczy przełącznik na zasilaczu ustawić w tryb
    OFF, po 10 sekundach w ON, i włączyć ponownie komputer, który tym razem
    startuje bez zająknięcia. (3) zdarza się jednak, iż startuje od razu bez
    potrzeby użycia przycisku na obudowie (tj. ON na zasilaczu i komputer
    się uruchamia).

    po wyciągnięciu bebechów z obudowy nie ma takich problemów - wszystko
    startuje od razu, nie trzeba manipulować przy wyłączniku zasilacza, nie
    występuje problem opisany w (3).

    płyta to gigabyte pod athlona x2. czego wynikiem może być taka sytuacja?
    brak dobrego uziemienia? skopany zasilacz?

    gonzo