  • 1. Data: 2011-06-21 14:42:38
    Temat: AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Zachcialo mi sie plyty glownej AsRock 890GM Pro3 R2.0
    i wyglada na to, ze nie jest dostepna w Polsce.
    Komus udalo sie kupic ta plyte?

  • 2. Data: 2011-06-21 19:20:24
    Temat: Re: AsRock 890GM Pro3 R2.0 - da rade kupic w Polsce?
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Q" Zachcialo mi sie plyty glownej AsRock 890GM Pro3 R2.0
    > i wyglada na to, ze nie jest dostepna w Polsce.
    > Komus udalo sie kupic ta plyte?

    No faktycznie. To oferta jedynie sklepow spoza Polski:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/13/comp/2413343
    AM

  • 3. Data: 2011-06-21 19:44:27
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No faktycznie. To oferta jedynie sklepow spoza Polski:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/13/comp/2413343

    Taa, produkt niedostępny albo nie znaleziony :)

  • 4. Data: 2011-06-21 19:50:37
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Santana"

    > Taa, produkt niedostępny albo nie znaleziony :)

    Czy to: "Towar dostępny na zamówienie" oznacza niedostepnosc?
    Chyba nie.
    AM

  • 5. Data: 2011-06-21 19:56:15
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Czy to: "Towar dostępny na zamówienie" oznacza niedostepnosc?
    > Chyba nie.

    Czy "Towar niedostępny. Termin dostawy nieznany" nie oznacza że jest
    niedostępny?
    Chyba tak.

  • 6. Data: 2011-06-21 19:57:02
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Santana"

    > Taa, produkt niedostępny albo nie znaleziony :)

    Dalej nie bede wnikal bo to nie moj interes, ale tu widze nawet
    dostepnych 18 sztuk:
    http://runmedia.pl/p58031,plyta-asrock-890gm-pro3-am
    d-890gx-sb850-am3.html
    Tak wiec jak nic w Polsce nie mozna tej plyty kupic.
    AM

  • 7. Data: 2011-06-21 20:02:06
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > http://runmedia.pl/p58031,plyta-asrock-890gm-pro3-am
    d-890gx-sb850-am3.html
    > Tak wiec jak nic w Polsce nie mozna tej plyty kupic.

    Jedno jest pewne. W tej chwili nie ma tej płyty w żadnej polskiej hurtowni
    które mogłem sprawdzić, czyli w większości :)
    Może i ten sklepik ma te 18 sztuk, ale szczerze w to wątpie :)

  • 8. Data: 2011-06-22 10:15:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czy to: "Towar dostępny na zamówienie" oznacza niedostepnosc?
    > Chyba nie.

    Niestety tak.

    PS
    Prosze Cie - myslales, ze nie szukalem tej plyty na skapcu, ceneo,
    allegro, w 15 sklepach, nie wysylalem maili i nie dzwonilem?

  • 9. Data: 2011-06-22 10:17:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > http://runmedia.pl/p58031,plyta-asrock-890gm-pro3-am
    d-890gx-sb850-am3.html
    > Tak wiec jak nic w Polsce nie mozna tej plyty kupic.

    Tak, tzn. nie da sie.

    PS
    Chodzilo mi o:
    ASRock 890GM Pro3 R2.0
    a nie o
    ASRock 890GM Pro3.

    ASRock 890GM Pro3 jest wszedzie, w prawie-ze-dowolnej-ilosci.

    Moja rada:
    Przestac dawac rady.

  • 10. Data: 2011-06-22 10:18:43
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jedno jest pewne. W tej chwili nie ma tej płyty w żadnej polskiej hurtowni
    > które mogłem sprawdzić, czyli w większości :)
    > Może i ten sklepik ma te 18 sztuk, ale szczerze w to wątpie :)

    Oczywiscie na niemieckim i angielskim ebayu jest.
    Hm... i tak mialem leciec do Londynu na dniach,
    ale co stanie sie jak ta plyta mi padnie?

    Jak wyglada gwarancja na terenie PL plyty glownej AsRocka
    kupionego w UK?