  • Data: 2015-12-29 09:23:37
    Temat: problem z fuelpak LCD
    Od: davidson1250 <piotrowski3008@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam posiadam HD VROD MUSCLE zakupionego z USA w nim były zamontowane
    wydech V&H 2w1 filtr K&N i jakies oporniki podpięte pod sądy . Zakupiłem
    fuelpaka LCD moc zmierzona przed podłączeniem 123konie i 117nm po
    podłączeniu i wprowadzeniu odp mapy motocykl jest dużo słabszy wkręca sie
    jedynie do 6,200tys obr podczas stałej jazdy czuj strzał z wydechu :( .
    wprowadzałem nawet inne mapy i jest gorzej zamiast lepiej :( byłem
    przekonany ze bedzie mocniejszy a tu okazuje sie ze po montażu jest
    słabszy:( nie mam pojecia co jest grane a serwis odpazu odpwaiada wgrać
    screamina tylko ze to koszt 2900zł a ja juz zakupiłem fuelpaka .