  • 61. Data: 2010-03-06 22:15:49
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Z powodu zbyt dużej prędkości na Pileckiego? Znowu bredzisz. Rozsmarowali
    > się i, co skręcali w lewo bez widoczności lub ew. próbowali przelecieć
    > na "wczesnym czerwonym".

    Jak zwykle wychodzi u Ciebie brak wiedzy oraz stosowna agresja :)
    Sprawdź sobie, ilu to mistrzów jadących Pileckiego do Puławskiej,
    skończyło jazdę po drodze - części niektórych dotarły nawet na
    Puławską...

    > A powinno być więcej gdy są trzy pasy i płot. I często jest.

    Co to znaczy powinno? Masz jakieś wsparcie?

    > Masz problem z ogarnięciem prowadzenia auta i próbujesz wmówić to innym?

    No cóż - jak zwykle nie masz nic merytorycznego do powiedzenia, więc
    próbujesz tanimi chwytami skierować dyskusję na manowce.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 62. Data: 2010-03-06 22:19:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > hl=pl&ie=UTF8&ll=52.151348,21.025895&spn=0.002212,0.
    004823&t=h&z=18

    > Jeżeli 100-150 to dla Ciebie "kilkaset" to masz rację.

    No cóż - możesz to sam sprawdzić, po czym mnie przeprosić ze produkcję
    bzdur. Wiem, że tego nie zrobisz, ale dla własnego dobra sprawdź sobie
    te odległości.

    > I znowu jakieś durnowate wycieczki, gdy brakuje argumentów.

    LOL - póki co, to Tobie brakuje argumentów i próbujesz stworzyć zasłonę
    dymną na okoliczność własnej ignorancji...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 63. Data: 2010-03-06 22:33:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > To by wiele wyjaśniało - problemy z zauważeniem przejścia dla pieszych,
    > drogi podporządkowanej, przystanku itd.

    Ja nie mam takich problemów.

    --
    cokolwiek

  • 64. Data: 2010-03-06 22:46:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > Może w teście na torze, gdy ta sama osoba w identycznych warunkach
    > pojedzie szybciej, a potem wolniej. W realnych warunkach znacznie
    > bardziej istotne są inne czynniki. Z jakiegoś powodu niektórzy jeżdżą
    > całe życie i nie powodują żadnego wypadku czy stłuczki, a inni powodują
    > ich kilkadziesiąt.

    Stłuczki to jednak coś innego - i tu się zgadzam że po prostu są
    kierowcy którzy posiedli umiejętność ich nie powodowania, a są tacy
    którzy jej nie posiedli. Ta polaryzacja ma zresztą odzwierciedlenie w
    zniżkach ubezpieczeniowych.
    Tyle że stłuczki zazwyczaj dzieją się przy prędkościach spacerowych i
    nieszczególnie wpływa ograniczenie prędkości na to czy ktoś na parkingu
    sąsiadowi odrapie samochód, czy może nie.

    > To jest bardzo dobry argument, z powodów jak wyżej.

    Jest tak samo dobry jak zaprzeczanie rachunkowi prawdopodobieństwa
    argumentem "a ja wygrałem w totolotka".
    Przy tak rzadkim zdarzeniu jak wypadek drogowy, własna jednostkowa
    statystyka ma za małą próbę żeby móc łapać jakieś prawidłowości.

    > Dlaczego niby pojęcie "prędkość maksymalna" ma oznaczać prędkość zalecaną
    > dla przymulonego starca w rozlatującym się rzęchu? To jest prędkość
    > MAKSYMALNA! Nie zalecana dla każdego!

    Oczywiście różnice są, ze sportowego punktu widzenia różnice nawet
    druzgocące, tyle że to będzie np. 5% albo 10% różnicy prędkości.
    Wbrew dość powszechnej opinii, prędkość przy której straci panowanie nad
    pojazdem przymulony starzec w rozklekotanym rzęchu nie różni się aż tak
    bardzo prędkości przy której panowanie nad samochodem straci
    skoncentrowany młodzieniec w lśniącym aucie z salonu.

  • 65. Data: 2010-03-07 00:54:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-06 15:08:37 +0100, "neelix" <a...@w...pl> said:
    > Tylko dlaczego u nas jak dochodzi do wypadku to sprawcą przeważnie jest
    > prędkość?

    Powtarzasz brednie łapówkarzy z drogówki. (gdy nie wiedzą co się stało,
    to mówią, że to prędkość)

    Prędkość nie jest przyczyną wypadków.
    (chyba, że samochód się rozpada na skutek osiągnięcia jakiejś prędkości
    - btw, nikt nie podał jaka prędkość jest zabójcza)

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2010-03-07 00:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@a...xyz ...

    > Popełnił wykroczenia i został ukarany grzywną. Policji nie zamawiał,
    > wykonywała tylko swoje obowiązki. Dlaczego miałby płacić za to dwa razy?

    mandat za wykroczenia + zaplata za akcje policji w zwiazku z
    niezatrzymaniem sie do kontroli po wykonaniu powyzszych wykroczen.

  • 67. Data: 2010-03-07 01:12:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik to t...@a...xyz ...

    > mandat za wykroczenia + zaplata za akcje policji w zwiazku z
    > niezatrzymaniem sie do kontroli po wykonaniu powyzszych wykroczen.

    Co do nawet wysokiej grzywny, to nie widzę w tym nic złego.

    Natomiast żeby płacić za interwencje służb które są do tego zobligowane,
    w dodatku płacić za coś czego nie zamawiał, to nie wydaje mi się
    sensowne. Policja to nie jest agencja usługowa.

    Kolejna sprawa - co to za zapłata? Kto komu płaci i na jakiej podstawie?
    Równie dobrze policjant który złapie Cię na radar mógłby wystawić
    rachunek za to że on musiał dziś przyjść do pracy, paliwo do radiowozu
    żeby dojechać na miejsce, amortyzacja radaru, koszt strony w bloczku
    mandatowym, amortyzacja długopisu itp. itd...

    Oni już za to wszystko mają zapłacone w podatkach i realizują swoje
    zadania.

    Co innego ukarać takiego delikwenta karą nawet wyższą niż wyniosły
    koszty akcji i wszystkiego po kolei - po to jest kara.
    Natomiast żeby kazać mu płacić za akcję to moim zdaniem przesada.

  • 68. Data: 2010-03-07 01:13:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    Budzik wrote:

    > mandat za wykroczenia + zaplata za akcje policji w zwiazku z
    > niezatrzymaniem sie do kontroli po wykonaniu powyzszych wykroczen.

    Niby na jakiej podstawie miałby za to płacić? Konkretnie.

    --
    cokolwiek

  • 69. Data: 2010-03-07 01:30:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > Sprawdź sobie, ilu to mistrzów jadących Pileckiego do Puławskiej,
    > skończyło jazdę po drodze - części niektórych dotarły nawet na

    To są właśnie ci, co nie jechali tam 40, tylko 70-80? I gdzie mam sobie
    to sprawdzić?

    > Co to znaczy powinno? Masz jakieś wsparcie?

    powinien, powinna, powinno
    1. <<jest pożądane, konieczne, żeby ktoś coś zrobił, np. Powinien spłacić
    dług.>>
    2. <<coś jest spodziewane, przewidywane, np. Powinien zaraz wrócić.>>
    3. <<jest wskazane, żeby jakaś osoba, rzecz lub jakieś wydarzenie
    spełniały określone warunki, np. Zupa powinna być gorąca.>>

    > No cóż - jak zwykle nie masz nic merytorycznego do powiedzenia, więc
    > próbujesz tanimi chwytami skierować dyskusję na manowce.

    Jeśli ktoś twierdzi, że ograniczenie do 40 na ulicy o trzech pasach
    ograniczonej z jednej strony płotem, a z drugiej garażami jest słuszne,
    to taki wniosek sam się nasuwa.

    --
    cokolwiek

  • 70. Data: 2010-03-07 01:32:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > No cóż - możesz to sam sprawdzić, po czym mnie przeprosić ze produkcję
    > bzdur. Wiem, że tego nie zrobisz, ale dla własnego dobra sprawdź sobie
    > te odległości.

    Sprawdziłem sobie na mapce, której namiary podałeś. Jest tam podana skala.

    Zdaje Ci się, bo dylasz Meleksem.

    --
    cokolwiek