  • 71. Data: 2010-03-07 08:34:27
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@a...xyz ...

    > Niby na jakiej podstawie miałby za to płacić? Konkretnie.

    jezeli pytaszo paragrafy to ja nie o tym mowie.
    Zastanawiam sie tylko jak powinna byc kara, zeby takie zachowanie nie
    przyszło mu drugi raz do głowy.
    Bo z tym, ze zachowanie było kretynskie to sie zgadasz?

  • 72. Data: 2010-03-07 08:34:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Co innego ukarać takiego delikwenta karą nawet wyższą niż wyniosły
    > koszty akcji i wszystkiego po kolei - po to jest kara.
    > Natomiast żeby kazać mu płacić za akcję to moim zdaniem przesada.

    ok. W takim razie na jakiej zasadzie? Nie wystawiajac mandatu tylko
    kierujac sprawe do sądu?

  • 73. Data: 2010-03-07 10:25:30
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 08:34:27 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Zastanawiam sie tylko jak powinna byc kara, zeby takie zachowanie nie
    > przyszło mu drugi raz do głowy.

    Zgniatarka do samochodów.
    Jest bardzo skuteczna.

    --
    Bydlę

  • 74. Data: 2010-03-07 11:33:10
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kierujący burakowozem (burak ma wóz) to dzieci specjalnej troski.
    > neelix

    współczuję ci i twojej rodzinie wypływającego z ciebie jadu i zazdrości...
    co, ciebie tylko na matiza stać?

  • 75. Data: 2010-03-07 11:49:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > Zgniatarka do samochodów.
    > Jest bardzo skuteczna.

    Przepraszam, zapomniałem dodac, ze absurdalne pomysły odrzucam.

  • 76. Data: 2010-03-07 13:25:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Mar 2010 10:49:42 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...
    >Przepraszam, zapomniałem dodac, ze absurdalne pomysły odrzucam.

    Zakaz prowadzenia pojazdow na pewien czas wydaje sie odpowiedni,
    a przewidziany przez kodeks za niezatrzymanie sie do kontroli.

    Pod warunkiem ze ta kontrola byla odpowiednio wyrazna, bo w okolicach
    150 to juz wyglada tak ze zanim policjant odlozy radar i machnie
    lizakiem to widac to gdzies w bocznej szybie ..

    Mozna tez probowac podciagac pod "stworzenie zagrozenia w ruchu
    drogowym ..

    J.

  • 77. Data: 2010-03-07 13:33:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Mar 2010 21:52:16 +0100, Pawel O'Pajak wrote:
    >Powitanko,
    >
    >Mnie zastanawia wlasnie to co powyzej. Czemu na drodze, ktora jak widac
    >mozna jechac 130 (a nawet 200), siebie i nikogo innego nie zabic, jest
    >ograniczenie do 40.

    Przez Swidnice prowadzi taka pseudo obwodnica, co to niby ma 4 pasy,
    ale jednak co chwile skrzyzowania, wjazdy, swiatla, przejscia ..

    40 tam przesada, ale 200 tez.

    Na szczescie traktory z burakami chyba tam juz nie jezdza.

    J.

  • 78. Data: 2010-03-07 13:45:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    Budzik wrote:

    > jezeli pytaszo paragrafy to ja nie o tym mowie. Zastanawiam sie tylko
    > jak powinna byc kara, zeby takie zachowanie nie przyszło mu drugi raz do
    > głowy.

    Kilka, kilkanaście dni aresztu to bardzo dobra kara za takie wybryki. Na
    normalnego człowieka działa bardzo dobrze. Mój kuzyn przesiedział dwa dni
    za bójkę i podziałało to na niego bardzo wychowawczo. ;-)

    > Bo z tym, ze zachowanie było kretynskie to sie zgadasz?

    No uciekanie przed policją, szczególnie tak długo, mądre raczej nie jest.
    Wiadomo, ze prędzej czy później Cię złapią, bo mają przewagę liczebną. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 79. Data: 2010-03-07 13:47:45
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 11:49:42 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > Przepraszam, zapomniałem dodac, ze absurdalne pomysły odrzucam.

    A szkoda.
    Bo - gdybyś przemyślał - to to jest wyjątkowo skuteczne.

    --
    Bydlę

  • 80. Data: 2010-03-07 13:59:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > A szkoda.
    > Bo - gdybyś przemyślał - to to jest wyjątkowo skuteczne.

    really?
    ciekawe czy bedziesz tak mowił, jak ktos pojedzie sobie jakims wrakiem BMW
    kupionym za 1000zł własnie po to, zeby poszalec sobie po miescie.

    A tak w ogole - jezeli juz, to odebranie auta a nie kasacja - po co
    niszczyc cos, co mozna sprzedac. Ale tego typu pomysły sa bezsensowne - bo
    trudno odebrac samochód komus do kogo on nie nalezy i wtedy robi sie juz
    problem.