  • 31. Data: 2010-02-02 01:15:27
    Temat: Re: [press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Propozycja do rozwazenia, ale na razie generalnego zakazu nie ma, a
    > znakow tez sie nie widuje.

    DK-11 na odcinku Poznań-Kórnik chyba od zawsze takie oznakowanie posiada.
    Teraz to jest jeszcze bardziej zrozumiałe, bo to jest S11, ale i wcześniej
    miała.

  • 32. Data: 2010-02-02 01:35:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Feb 2010 00:43:19 +0100, Borys Pogoreło wrote:

    > Może nie autostradową, ale byłoby niewesoło.

    To zobacz jak sie jezdzi po osemce do Warszawy :-)

    >Za Lesznem w kierunku Wrocławia jest DOL - 2+2 z poboczami. Posiada jeden
    >lewoskręt, który jest wydzielony z lewego pasa. Spory kawałek dalej jest
    >jeszcze jakiś zjazd do leśniczówki - oczywiście dozwolony jest tam tylko
    >skręt w prawo z pasa w drugą stronę. Ale oczywiście nasz dzielny naród miał
    >to w dupie i skręcał również w lewo

    A gdyby chciec przestrzegac to gdzie mozna zawrocic i ile trzeba
    nadlozyc ?

    > Teraz tam są barierki przez całą długość odcinka + próg w tym miejscu. Ale
    >co to dla naszych - w miejscu gdzie jest ten skręt próg już został wyrwany.

    Barierka na A4 tez niezle pogieta, mimo ze zadnego skretu tam nie ma
    :-)
    J.

  • 33. Data: 2010-02-02 09:09:52
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 2 luty (wtorek), gdy o godzinie 1:35 *J.F.* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > A gdyby chciec przestrzegac to gdzie mozna zawrocic i ile trzeba
    > nadlozyc ?
    500 - 600m (stacja benzynowa).

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-02-02 09:08:53

  • 34. Data: 2010-02-02 09:15:49
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 1 luty (poniedziałek), gdy o godzinie 18:52 *J.F.* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > I kto dal PJ tym ludziom, ze nie widza przeszkody na pasie na
    > ktorym jada ?
    pewnie przy dobrej widoczności można w porę zauważyć przeszkodę. A w
    deszczu, na zakręcie, o zmierzchu, jadąc za wysokim autem przy
    prędkościach podróżnych jesteś w porę zauważyć i zareagować, by
    bezpiecznie ominąć przeszkodę?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-02-02 09:11:19