  • Data: 2013-03-24 08:36:11
    Temat: prawo do wizerunku wg przepisow
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wczoraj podczas spotkania towarzyskiego znajomy opowiadał mi o swoim
    udziale w konferencji poruszającej prawa do wizerunku. Oboje jesteśmy
    nauczycielami i pracujemy w szkole. Mnie często przypada rola fotografa
    szkolnego. Robię i na stronach szkoły publikuję zdjęcia z przeróżnych
    akademii. Wg tego co mówił to jest absolutnie niezgodne z prawem i może mieć
    daleko idące przykre konsekwencje. To samo dotyczy imprez sportowych, w
    których biorą udział amatorzy- szczególnie osoby nieletnie. Czy potraficie
    mi podać linki do aktualnych przepisów o tym mówiących?
    Łukasz Gądzik