  • 1. Data: 2008-06-04 10:51:34
    Temat: pozar w the planet
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Fajnie się tam paliło, musieli wyłączyć 9000 serwerów. Ciekawe ile będzie narzekań,
    że polskie
    strony nie działają, bo taniej było je umieścić tam :)

    wer

  • 2. Data: 2008-06-04 11:16:58
    Temat: Re: pozar w the planet
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    b...@n...pl pisze:
    > Fajnie się tam paliło, musieli wyłączyć 9000 serwerów. Ciekawe ile
    > będzie narzekań, że polskie strony nie działają, bo taniej było je
    > umieścić tam :)
    >
    > wer
    http://www.centernetworks.com/the-planet-data-center
    -fire
    ;)
    pzdr

  • 3. Data: 2008-06-04 11:42:01
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    b...@n...pl pisze:
    > Fajnie się tam paliło, musieli wyłączyć 9000 serwerów. Ciekawe ile
    > będzie narzekań, że polskie strony nie działają, bo taniej było je
    > umieścić tam :)
    >
    > wer

    Jakby polski hosting miał normalne ceny to nikt by nie uciekał za Odrę.

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 4. Data: 2008-06-04 11:51:51
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    > Jakby polski hosting miał normalne ceny to nikt by nie uciekał za Odrę.

    A co to sa normalne ceny hostingu?

    mjb

    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 5. Data: 2008-06-04 12:10:31
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Maciej Jan Broniarz pisze:

    > A co to sa normalne ceny hostingu?

    Weźmy dla przykładu znaną firmę na h i jej dedyki, transfer dodać jedno
    zero na końcu żeby GB->TB na miesiąc, cenę podzielić przez 4.

    Tak bym to widział :-)

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 6. Data: 2008-06-04 12:26:52
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marcin Gondek napisał(a):

    > Weźmy dla przykładu znaną firmę na h i jej dedyki, transfer dodać jedno
    > zero na końcu żeby GB->TB na miesiąc, cenę podzielić przez 4.
    >
    > Tak bym to widział :-)

    Wiesz, ja bym widział usługi fryzjera po 5 zł i jeszcze trochę innych rzeczy. Są
    koszty, których nie
    przeskoczysz. A ile byś chciał za dedyka za rok płacić i z jakim transferem?

    wer

  • 7. Data: 2008-06-04 13:02:08
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    b...@n...pl pisze:

    > Wiesz, ja bym widział usługi fryzjera po 5 zł i jeszcze trochę innych
    > rzeczy. Są koszty, których nie przeskoczysz. A ile byś chciał za dedyka
    > za rok płacić i z jakim transferem?

    Tylko fryzjer za Odrą nie kosztuje 5zł.
    Ile bym chciał płacić w polsce? tyle samo co np. hosteurope.de z takimi
    możliwościami jak tam są.

    PS: sorki za kryptoreklamę.

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 8. Data: 2008-06-04 13:21:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marcin Gondek napisał(a):

    > Tylko fryzjer za Odrą nie kosztuje 5zł.
    > Ile bym chciał płacić w polsce? tyle samo co np. hosteurope.de z takimi
    > możliwościami jak tam są.
    >
    > PS: sorki za kryptoreklamę.

    Jak chcesz mogę przygotować Ci ofertę, cena nie będzie zbytnio odbiegać od tego.

    wer

  • 9. Data: 2008-06-04 13:46:43
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    b...@n...pl pisze:

    > Jak chcesz mogę przygotować Ci ofertę, cena nie będzie zbytnio odbiegać
    > od tego.

    Poproszę na priv.

    EOT

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 10. Data: 2008-06-04 15:02:45
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2008-06-04 12:51:34, gdy b...@n...pl napisał(a):

    > Fajnie się tam paliło, musieli wyłączyć 9000 serwerów. Ciekawe ile będzie narzekań,
    że polskie
    > strony nie działają, bo taniej było je umieścić tam :)

    Sugerujesz, ze hostowanie stron .pl w Polsce chroni przed takimi
    przypadkami ;).

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz