  • 1. Data: 2012-03-13 07:34:08
    Temat: poszukuje
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Będe w trasie w okolicach Poznania i poszukuje w miare taniego i sprawdzonego
    noclegu (2 dorosłych i 2 dzieci) przy drogach 11, 92 lub 184. Google pokazuje
    wiele ale mi chodzi o możliwość przespania się po bardzo męczącym dniu. Chodzi
    mi o miejsce pod Poznaniem.

  • 2. Data: 2012-03-13 09:55:54
    Temat: Re: poszukuje
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 13-03-2012 o 07:34:08 mz <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > 184. Google pokazuje wiele ale mi chodzi o możliwość przespania się po
    > bardzo męczącym dniu. Chodzi mi o miejsce pod Poznaniem.

    Booking.com zamknęli? Opinie, zdjęcia :)

  • 3. Data: 2012-03-13 10:55:28
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Booking.com zamknęli? Opinie, zdjęcia :)

    Nie wiem czy zamkneli nie znam tej strony. Ale dzięki.
    No i chciałem poznać opinie tutaj.

  • 4. Data: 2012-03-13 12:49:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mz

> [...]
    > 184. Google pokazuje wiele ale mi chodzi o możliwość przespania się po
    > bardzo męczącym dniu. Chodzi mi o miejsce pod Poznaniem.

    A w lesie, w namiocie, nie da rady?

  • 5. Data: 2012-03-13 12:57:16
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin mz

    > A w lesie, w namiocie, nie da rady?

    Nie nie da rady.

  • 6. Data: 2012-03-13 13:08:53
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Booking.com zamknęli? Opinie, zdjęcia :)

    No i na tej stronce coś mi mało opinii jest.

  • 7. Data: 2012-03-13 16:49:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mz

    > Nie nie da rady.

    Dlaczegóż?

  • 8. Data: 2012-03-13 20:10:13
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 13-03-2012 o 10:55:28 mz <a...@w...pl> napisał(a):

    > Nie wiem czy zamkneli nie znam tej strony. Ale dzięki.

    Wydawało mi się że to taka znana storna coś jak allegro, tyle że inna
    tematyka.

    Ja tam rezerwuje hotele zawsze jak jadę w dalekie trasy, taniej niż na
    stronach oficjalnych hoteli.
    Co prawda nie ma wszystkich hoteli/moteli/pensjonatów, ale jak planuje się
    podróż "co do minuty" to warto skorzystać.

  • 9. Data: 2012-03-14 07:04:02
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > begin mz

    > Dlaczegóż?