  • 1. Data: 2016-05-12 13:15:56
    Temat: poszukiwane rdzenie ferrytowe gwintowane M3, fi 3mm
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    Poszukuję rdzeni ferrytowych M3 (do korpusu pięknie wkręca się śrubka z
    gwintem M3) w ilościach detalicznych (kilkanaście, kilkadziesiąt sztuk).
    Korpusy mam rdzeni nie mam. Coś zbliżonego przenikalnością do U31, U11 tak
    aby przyzwoicie pracowało w zakresie 10MHz-100MHz.
    Oferuje to ktoś w Polsce, jakiś sklep? W TME nie znalazłem.
    Nie mylić z typowymi, grubszymi rdzeniami gwintowanymi M4 jakie miały np.
    głowice UKF diory. Czyli długość i optycznie takie same jak te głowicowe (i
    te z filtrów 12x12) ale mniejszy gwint fi 3mm.
    Dzwoniłem do Polfera, ale oni samych ferrytów nie mają na sprzedaż.
    Nie produkują, tylko sami gdzieś tam zakupują do swoich transformatorów i
    dławików - czyli to już raczej nie ten sam polfer co robił kiedyś filtry np.
    7x7.