  • 1. Data: 2016-05-11 12:56:03
    Temat: co jest z wyświetlaczami OLED ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Od dawna bezskutecznie poszukuję wyświetlacza OLED 2.7-3.2 cala.
    Kolorowego, chociażby 320x240. W miarę taniego, i żeby kupienie 100 szt.
    nie było problemem. I może nie po 300 zł / szt.

    Za cholerę nie widzę. Albo jakieś malutkie gówienka, że patrz przez
    lupę, albo ekrany do smartfonów.

    Monochromatyczne to jeszcze są. Ale dlaczego nie ma czegoś takiego w
    kolorze ?

  • 2. Data: 2016-05-11 22:43:45
    Temat: Re: co jest z wyświetlaczami OLED ?
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 11.05.2016 o 12:56, sundayman pisze:

    > Monochromatyczne to jeszcze są. Ale dlaczego nie ma czegoś takiego w
    > kolorze ?

    Bo żeby było, to ktoś musi zamówić... nie wiem... 10 - 100 tyś. sztuk?
    A nikt tego nie zrobi, bo niby do czego? Do smartfona za małe i za mała
    rozdzielczość a do zegarka za duże, ale kto wie...
    Widziałem np. czujkę zewnętrzną do alarmu z kolorowym oledem, który
    służył do ustawienia jej parametrów przez instalatora (jak zrobi to
    dobrze, to raz na zawsze), a po za tym zastępowała zwykłą diodkę
    wyświetlając "ALARM" podczas pobudzenia - z trudem powstrzymywałem
    śmiech podczas prezentacji ;)

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2016-05-13 09:35:47
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Najwiekszy problem Oledow to szybkie wypalanie sie. KIlka lat i juz
    masz wypalone stale elementy. W moim S3 po 2 latach juz widac na białym
    obrazie wypalone elementy.

  • 4. Data: 2016-05-13 12:33:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LeonKame" napisał w wiadomości grup
    >Najwiekszy problem Oledow to szybkie wypalanie sie. KIlka lat i juz
    >masz wypalone stale elementy. W moim S3 po 2 latach juz widac na
    >białym obrazie wypalone elementy.

    Mam S4 i nie widac.
    Ale moze to kwestia uzywania, albo skutek naprawy - a co tam
    naprawiali to nie wiem.

    J.

  • 5. Data: 2016-05-13 16:42:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 13 May 2016 12:33:03 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam S4 i nie widac.

    Źle patrzysz. Wyświetl białe tło na cały ekran, duchów nie ma?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-05-13 17:12:40
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 11 maja 2016 12:56:05 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    > lupę, albo ekrany do smartfonów.
    >
    > Monochromatyczne to jeszcze są. Ale dlaczego nie ma czegoś takiego w

    Od dawna czegoś szukam, jak zmierzyć natężenie światła, gdzie coś kupić, dlaczego
    takie drogie, jak lutować coby się nie poparzyć itd.., itd... itp...

    Zadanie pytania na grupie, to jakieś parę minut stukania po klawiszach. Zanim ktoś
    odpowie, to jakieś pół godziny jak nie więcej.. I z reguły odpowiedzi nie są w pełni
    satysfakcjonujące, bo pytanie jest na poziomie "która godzina".

    Jeżeli w końcu ktoś udzieli satysfakcjonującą odpowiedź, to 1+ dzień.

    OK, udzielam niniejszym odpowiedź na wszystkie Twoje pytania:

    www.google.pl

    Odpowiedź będziesz miał w kilka sekund. Wujek google jest cierpliwy i nie irytuje się
    przy durnych pytaniach.

  • 7. Data: 2016-05-13 20:31:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Odpowiedź będziesz miał w kilka sekund. Wujek google jest cierpliwy i nie irytuje
    się przy durnych pytaniach.

    miałem to skomentować, ale wpiszę se w google...

  • 8. Data: 2016-05-13 22:53:28
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Sa na 100% albo jest ślepy.

  • 9. Data: 2016-05-13 22:56:50
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    https://www.alibaba.com/showroom/320x240-oled.html

  • 10. Data: 2016-05-14 00:42:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Źle patrzysz. Wyświetl białe tło na cały ekran, duchów nie ma?

    U mnie są żółte duchy na IPS rozjechanym (proste linie u dołu
    ekranu są wyraźnie pokrzywione) rowerem, na którym siedziałem.
    Jeden z duchów jest tu przynajmniej od czasu zakupu.

    Widziałem też żółte duchy na kilkumiesięcznych SAMOLEDach Samsunga.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_