  • 41. Data: 2017-01-12 09:45:02
    Temat: Re: postulat o nakaz montowania podgrzewania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >--W Selgrosie do kupienia w bańkach 5l. Niecałe 20 zł. za bańkę.
    >selgros to hurtownia malo kto tam bywa ale czemu Lidl/Aldi sprzedaje
    >jakiegos szczocha zamiast koncentratu to juz zagadka

    Ogolnie ten szczoch nie jest taki zly, rzadko u nas ponizej -22.

    A czemu ... moze im sie nie chce z Niemiec wozic, jesli maja pod reka
    paru dostawcow, moze w Polsce za duzo formalnosci z alkoholem w koncu

    J.

  • 42. Data: 2017-01-12 10:22:04
    Od: p...@g...com

    --Ogolnie ten szczoch nie jest taki zly, rzadko u nas ponizej -22.

    tak a w Niemczech codziennie -45C no wiec koncentrat sprzedaja :-)

    --A czemu ... moze im sie nie chce z Niemiec wozic, jesli maja pod reka paru
    dostawcow, moze w Polsce za duzo formalnosci z alkoholem w koncu

    podobno tyle w tym alkoholu ze czasami w kolejce do kasy wypijaja wiec Lidl
    przebiegle rozciencza zeby nikt sie nie skusil :-)

    P.

  • 43. Data: 2017-01-12 10:32:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Ogolnie ten szczoch nie jest taki zly, rzadko u nas ponizej -22.
    >tak a w Niemczech codziennie -45C no wiec koncentrat sprzedaja :-)

    W Niemczech to nie wiem czy ich nie dobijaja podatkiem opakowaniowym
    na butelki

> [...]
    >podobno tyle w tym alkoholu ze czasami w kolejce do kasy wypijaja
    >wiec Lidl przebiegle rozciencza zeby nikt sie nie skusil :-)

    Nie chodzi o kuszenie, tylko o akcyzy i papierologie.
    Jak Lidl kupuje krajowe, to nie ma problemow, jak sprowadza z Unii to
    kto wie co musi zrobic :-)

    J.

  • 44. Data: 2017-01-12 10:33:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-01-11 16:17, J.F. wrote:

    > Taka sobie rada.
    > Nawet jesli poradzi sobie z lodem na szybie, to parujac dodatkowo ja
    > oziebia.
    > I mamy szybe narazona na parowanie, na zalodzenie, na zamarzniecie plynu
    > - niestety, nic nie zastapi rozgrzania silnika.

    Nawet jesli cos zacznie od wewnatrz parowac to w tym czasie mozna uzyc
    dmuchawy a silnik bedzie grzal sie podczas jazdy.

    Ale pewnie lepiej nie dopuscic do zaszronienia szyby - stosujac mate.
    Bo z kolei pozostanie przy skrobaniu to procz czasochlonnosci jeszcze
    potem czasem placz, ze szyba porysowana.

    > Tzn moze zastapic elektryczna grzalka, czy w szybie, czy pod nia, ale
    > tez wymaga czasu na zadzialanie.

    grzana szyba czolowa potrzebuje jakis 2-3 minut zeby oczyscic sie z lodu
    wiec raczej akceptowalnie.

    > No i ostanio popsikalem od wewnatrz jakas resztka odmrazacza, to potem
    > dlugo walczylem z osadem na szybie...

    Mowa raczej o odszranianiu zewnatrz ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 45. Data: 2017-01-12 11:49:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jan 2017 11:27:19 +0100, J.F.

    > Co prawda ... duzo tu winy kierowcy - a kto pozalowal
    > i nie nalal zimowego plynu do spryskiwaczy ?

    Moja żona. :P Dostała więc w łapę suszarkę
    i grzała. Po 10 minutach puściło. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2017-01-12 12:38:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Jan 2017 11:49:40 +0100, w <i...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Wed, 11 Jan 2017 11:27:19 +0100, J.F.

    > Moja żona. :P Dostała więc w łapę suszarkę
    > i grzała. Po 10 minutach puściło. :P

    A nie wystarczyło 10 minut jechać? :)

  • 47. Data: 2017-01-12 13:02:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Thu, 12 Jan 2017 11:49:40 Myjk
    > Wed, 11 Jan 2017 11:27:19 +0100, J.F.

    >A nie wystarczyło 10 minut jechać? :)

    Bez widocznosci ? To zdecydowanie nie :-)

    J.

  • 48. Data: 2017-01-12 13:27:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 12 Jan 2017 12:38:50 +0100, r...@k...pl

    > A nie wystarczyło 10 minut jechać? :)

    Żeby co się stało, skoro letni płyn był zamarznięty w zbiorniku i
    przewodzie biegnącym gdzieś poza komorą silnika w przednim błotniku? Silnik
    też wielkiej temperatury nie generuje przy -20, szczególnie gdy klepią całe
    trzy cylindry. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2017-01-12 13:52:26
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 11:27, J.F. pisze:

    > Co prawda najlepsze w handlu sa tylko do -22C, jak sobie radza w Suwalkach ?
    >
    > J.
    No właśnie.
    Czego nalać do spryskiwaczy. Bo na razie wszystkie płyny które wlewałem
    po sekundzie od znalezienia się na szybie zmieniają się nieprzeźroczystą
    zamarzniętą warstewkę maźi.

    pozdro

  • 50. Data: 2017-01-12 13:56:59
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 12:21, J.F. pisze:

    > Mozna dolac denaturatu ... ale dosc drogo i smierdzi :-)

    Dolewałem. To tylko pogorszyło.

    pozdro