    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 28 Aug 2013 17:07:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: poslowie tez placa
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 00:35:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,133290,145033
    77,Fotoradar_uchwycil_agenta_Tomka__Jechal_o_56_km_h
    .html

> [...]
    >
    > Rekordzistą jest świętokrzyski poseł Prawa i Sprawiedliwości agent
    >
    > Tomek, który 21 kwietnia przekroczył dopuszczalną prędkość o 56
    >
    > kilometrów na godzinę. Kolejny na liście był poseł Platformy
    >
    > Obywatelskiej Leszek Jastrzębski (o 53 km/h). Fotoradar dwukrotnie
    >
    > złapał też posła PiS Arkadiusza Czartoryskiego (o 28 km/h i o 27
    >
    > km/h)."
    >

    > o 500 zl takie kolomyje, czy chca powazniejsze zarzuty postawic ?
    >

    > To jak myslicie - jak im punkty zaczna zagladac w oczy, to zlagodza
    >
    > przepisy, czy zwolnia i pomysla ze inni tez powinni zwolnic i placic ?

    Papka medialna dla naiwnych. Niedawno było że numery samochodów którymi jeżdżą nie są
    wprowadzone do systemu. To żeby było że wprowadzili to wprowadzili na dzień i złapali
    kilku. Albo losowanie zrobili kogo " złapią". Motłoch zadowolony że równość i
    demokracja. I tak trzymać. A tak przy okazji. W Łodzi w Biedronce jest zajebista
    pasztetowa. Ktoś mi powiedział że dobra. Kupiłem. składu nie czytałem ale kot jak
    wywąchał to żyć nie dał. Mnie tez smakuje.