  • 1. Data: 2011-05-19 22:40:51
    Temat: [porządek] było: święte krowy
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Witam!
    Dawno nie zaglądałem tutaj.
    Dziwię się, że dyskusja idzie w taki kozi róg.
    Nie było tego kiedyś na pl.misc.elektronika
    Nie macie co robić?
    W czym problem.
    Elektroda, dość fajna, ale niemal kompletnie dla amatorów.
    Ja zawsze odbierałem pl.misc.elektronika jako pole dla rzetelnych ludzi,
    którzy nie robią wywodów, że lepiej pisać zapominając o ortografii itp.

    Wniosek:
    Kiedyś to się nie rozwijało durnych zapytań.
    Niech tak pozostanie.
    Będzie mniej śmieci.
    Jak ktoś ma problem - musi ładny post sklecić i pokazać, że coś zrobił już w
    kierunku rozwiązania tematu.
    Można też odpowiadać kompletnym laikom, ale grzecznym, a nie bucom.

    S.

  • 2. Data: 2011-05-19 23:28:26
    Temat: Re: [porządek] było: święte krowy
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 20.05.2011 00:40, Sylwester Łazar pisze:
    > Jak ktoś ma problem - musi ładny post sklecić
    Dobrym przykładem jest tutaj PapaSmurf, który wkłada sporo wysiłku aby
    forma jego postów była "odpowiednia".

    > i pokazać, że coś zrobił już w
    > kierunku rozwiązania tematu.
    W tym za to przoduje użytkownik "identifikator: 20040501".

    ;)

    Michoo

  • 3. Data: 2011-05-20 17:35:32
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 20 May 2011 00:40:51 +0200 Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    napisał:

    >Dawno nie zaglądałem tutaj.
    >Dziwię się, że dyskusja idzie w taki kozi róg.

    To nie czytaj, nie ma obowiązku. Grupa jest o elektronice, ale jak
    ktoś chce podyskutować o portalu dotyczącym elektroniki to w czym
    problem? Tak Ci przeszkadza wolność dyskusji? Byłbyś idealnym
    moderatorem na Elektrodzie... Nie chcę tu polityki plątać (bo to już
    faktycznie OT), ale z Twojej wypowiedzi i sposobu myślenia da się
    wywnioskować jakiej partii wyboorcą jesteś.
    Kur... jak ja nie znoszę takiego podejścia...

    >W czym problem.

    W tym co jest opisane w tamtym wątku.

    >Elektroda, dość fajna, ale niemal kompletnie dla amatorów.
    >Ja zawsze odbierałem pl.misc.elektronika jako pole dla rzetelnych ludzi,
    >którzy nie robią wywodów, że lepiej pisać zapominając o ortografii itp.

    Ortografia nie ma nic do debilizmu moderatorów z E. Mieszasz dwie
    różne sprawy.

    >Kiedyś to się nie rozwijało durnych zapytań.

    Gdzie jest durne zapytanie? Kolega miał rację że ten temat poruszył.

    >Niech tak pozostanie.
    >Będzie mniej śmieci.

    Nie ma obowiązku czytania. Tak samo jak ja nie zmuszam się do
    korzystania z forum na którym moderatorami są półgłówki.

    >Jak ktoś ma problem - musi ładny post sklecić i pokazać, że coś zrobił już w
    >kierunku rozwiązania tematu.

    Koniecznie. Jeszcze podanie z trzema zdjęciami. Bo po prostu
    zwyczajnie podyskutować o istniejącej sytuacji nie wolno! Urząd
    Kontroli Prasy i Internetu, Sylwester Łazar oraz prezes Jarosław
    surowo zabraniają!

    >Można też odpowiadać kompletnym laikom, ale grzecznym, a nie bucom.

    Kurde. Regulamin już mamy. Teraz tylko moderatora brak...

  • 4. Data: 2011-05-21 15:13:35
    Temat: Re: [porzadek] bylo: swiete krowy
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    a wiesz , ze na pl.rec.lotnictwo uznano cie za supertrola
    i nawet bylo podejrzenie , ze to ty jestes slynną janina kolina

    byl bardzo dlugi watek

    wiec , kazden jeden ma swego trola co go gryzie
    _________________________________

  • 5. Data: 2011-05-22 08:20:02
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.05.2011 17:13, Jerzy Pastusiak pisze:
    > a wiesz , ze na pl.rec.lotnictwo uznano cie za supertrola
    > i nawet bylo podejrzenie , ze to ty jestes slynną janina kolina
    Zdarza się, że prowadzę "zażartą dyskusję", czasami oznaczam ją jako OT,
    ale staram się, żeby była merytoryczna...

    > byl bardzo dlugi watek
    Jak zerknąłem - głownie nie na mój temat ;)

    > wiec , kazden jeden ma swego trola co go gryzie
    A widziałeś wątek od którego się zaczęło?

    - MH napisał pytanie w formie trochę trudnej do zrozumienia, ubarwionej
    podwójnymi znakami zapytania jakby za długo na gg siedział.
    - Jak wyjaśnił, że rysowane może być offline (a nie koniecznie w
    symulatorze) to dostał odpowiedź.
    - Nie umiał z niej chyba skorzystać, ale zamiast ewentualnie dopytać o
    zapis do plików (skoro dogooglać nie potrafił) to doczepił się żartu.
    - W osobnym wątku nazwał mnie trollem (czego nikt nie poparł) - w tym
    momencie skillowałem temat, bo nie mam żadnego celu pomagać komuś, kto
    się mnie czepia.
    - Google mówią, że jedyna odpowiedź którą jeszcze dostał mnie popiera.

    Więc to nie ja jestem trollem a MH zachował się jak niestabilna
    emocjonalnie łajza ;)

    Michoo