  • 1. Data: 2011-05-19 19:40:04
    Temat: Re: e3 card reader
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-19 20:47, Juliusz Machrowski pisze:
    > Jak myslicie to jest kompatybilne z tensy 1.0 ?
    > http://allegro.pl/super-cena-3-55-jailbreak-hit-3-50
    -e3-card-2in1-
    > i1623548558.html

    Jest softwarowo

  • 2. Data: 2011-05-20 13:34:27
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-20 15:04, Juliusz Machrowski pisze:

    > Zastanawia mnie te ndual bood. Jak to oprogramowac. Wyglada to jak po prostu
    > tensy z innym procesorem sheld do karty. Ale opis mowi o procesorze nie 8
    > bitowym, o 4M pamieci wewnwtrznej. Czy jest mozliwe zrobienie tensy ale na
    > innym procesorze?
    > Czy ktos moze kupil ten sprzet i moze potwierdzic? Moze dalo by sie uzyc
    > wyprowadzen. Moze da sie dodac do tego czujniki, przyciski itp. A gotowiec z
    > obudowa bylby ciekawy.

    Zacznijmy od tego ze Teensy to nazwa handlowa plytki produkowanej przez
    firme PJRC
    http://www.pjrc.com/store/teensy.html

    istnieje kilka odmian dokladne info na stronie producenta.

    E3Card to procesor ktory jest softwarowo zgodny z ATMEGA, ale
    hardwarowo nie jest to teensy.

    E3 card ma duzo wiecej pamieci Flash i poprostu mozesz wrzucic 2
    programy ktory po wcisnieciu przycisku startuja zgodnie z wyborem.

    Teensy mozesz kupic w obudowie z dodatgkowymi wyprowadzeniami do zabawy
    na allegro.
    zerknij tez tu.
    www.teensy.pl

  • 3. Data: 2011-05-20 17:42:32
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    "

    > Ale urzadzenie nie ma przyciskow.
    "

    Jak kożystać z opcji Dual BOOT MODE ?
    Po wgraniu oppowiedniego wpsadu, ps3 bootuje sie w trybie Hermes V4B FW,
    jeżeli włożysz do e3card karte micro SD do czytnika e3car ps3 zbootuję
    się w trybie Kakaroto. Pamiętaj, że karta micro SD musi być pusta.
    po wyjęciu karty micro SD z czytnika standardowo ponownie wgra sie
    Hermes V4b

    "

    > Ale nie ma opakowania i nie ma nakladki do karty pamieci. Tu jest tanio i
    > gotowe. Mialem nadzieje, ze ktos moze kupil i rozbebeszył.
    >
    > dziekuje za informacje

    "
    Byli tacy co rozebrali ale chyba nikt nad tym za bardzo nie dumal bo jak
    sie pokazalo E3 to zaraz pojawil sie firmware ktory nie wymaga zadnego
    dongla na USB dla PS3 coby sobie pograc za free .

  • 4. Data: 2011-05-22 09:48:16
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > To dziwne, nawet elektronicy. Przeciez to gotowy hardware. Moze wystarczylo
    > by dodac jakis termometr, albo karte sieciowa

    Ale po co jak masz taniej teensy z gotowcami, jak dobrze poszukasz to z
    obudowa kupisz i przyciskami taniej niz E3.