  • Data: 2013-01-27 16:01:28
    Temat: porada lakiernika potrzebna
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Pomagałem koledze malować pewien element. Lakierem bezbarwnym,
    samochodowym. nie wiem jaka firma, bo puszka poszła na złom. Niestety
    doznałem jakiegoś zaniku myślenia i stwierdziłem że wystarczy "trochę"
    utwardzacza zamiast 50%. Lakier położony super ładnie, ale nie wysycha.
    tzn można go musnąć palcem - jest dobrze, ale jak przycisnąć z całej
    siły to zostanie odbity ślad lini papilarnych. paznokciem można zdrapać
    bez problemu.
    Jak to uratować bez zdrapania całości? Zostawić do lata? Podgrzanie
    palnikiem (miejscowo, na niewidocznym fragmencie - tak dla testów) nie
    pomogło. Myślę czy nie zmieszać utwardzacza i nitro i taką substancją
    nie "pomalować" jeszcze raz?

    ToMasz