  • 1. Data: 2015-01-07 21:08:16
    Temat: pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Macie jakiś pomysł na wykorzystanie XPerii Z ze zbitym wyświetlaczem?
    mam dwa pomysły:
    1) przystawka do TV - jakiś tam jutub itp - tylko po co mi to.... :)
    2) w aucie mam odbiornik tv analogowej - może wpuścić tam sygnał z
    telefonu - mam kartę z limitem 30GB/m-c więc można by i jakiś film od
    czasu do czasu puścić. Potrzebny by był tylko konwerter
    hdmi->composite->modulator żeby wpuścić to na kanał tv analogowej.
    Dzięki temu mógłby chodzić cały czas janosik, zawsze można by włączyć
    navi online. Pozostaje tylko kwestia sterowania - ale o ile dobrze
    pamiętam jak chciałem naładować pada do PS3...telefonem, to pad się
    podłączył do telefonu i nim zaczął sterować, chyba do auta najlepsze
    rozwiązanie
    Co do telefonu - jak wykorzystanie będzie ciekawe i tańsze niż wymiana
    wyświetlacza to mogę go poświęcić :)

    Łukasz

  • 2. Data: 2015-01-07 21:25:50
    Temat: Re: pomysł na...androida ze zbitym wyświetlaczem
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "dddddddd" wydumał(a) w wiadomości ID news:m8k3mk$qt4$1@dont-email.me
    > Macie jakiś pomysł na wykorzystanie XPerii Z ze zbitym wyświetlaczem?
    > mam dwa pomysły:
    > 1) przystawka do TV - jakiś tam jutub itp - tylko po co mi to.... :)

    No niezupełnie. Sam korzystam z tego:
    http://overmania.pl/pl/p/Smart-TV-OVERMAX-HOMEBOX-3.
    1/482 i jest tam "wszystko"
    łącznie z FTP, www (własna geleria--dla rodziny), torrentem itp. Podłączony dysk
    2TB i stado filmów. Smart w TV się "chowa"...

> [...]
    > do auta najlepsze rozwiązanie
    > Co do telefonu - jak wykorzystanie będzie ciekawe i tańsze niż wymiana

    Lepiej wymienić ten wyświetlacz. W aucie (szukałem jakiś czas) i trafiłem na dość
    ciekawe rozwiązanie dopiero niedawno
    http://allegro.pl/radio-2-din-android-4-4-2-dvd-gps-
    3g-i4953319754.html chyba
    kupię, bo cena nie jest aż tak wygórowana jak w starych rozwiązaniach powyżej
    2tys a "proteza" o której piszesz raczej nie zadziała w porównaniu do tego radia,
    w sensie conajmniej zadowalającym :)
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2015-01-07 22:49:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości grup

    >http://allegro.pl/radio-2-din-android-4-4-2-dvd-gps
    -3g-i4953319754.html

    wreszcie, za jakiś czas będzie większy wysyp tych "radyj" i ceny jeszcze
    powinny spaść

  • 4. Data: 2015-01-07 23:56:24
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Ghost" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości grup
    3g-i4953319754.html
    > wreszcie, za jakiś czas będzie większy wysyp tych "radyj" i ceny jeszcze
    > powinny spaść

    Nooo, bo już kombinowałem (zapalony elektronik/dłubacz z wieloletnim
    doświadczeniem (expert:)...że sobie jakiś tablet podłączę...do wzmacniacza. Mając
    na uwadze, że będą rozwiązania bez przestarzałego WindowsMobile...to sobie coś
    kupię z gwarancją 2 letnią i wytrzymałością panelu poniżej -10'C. Telefon nawet 5
    cali na szybie wyraźnie mnie denerwuje...i wkurwia przyciskanie/dostosowywanie do
    "jazdy" w sensie odpalania nawigacji i stada programów, które używam podczas
    jazdy. Kamera cofania, kamera "przód" czy nawet DOBRA kamera
    IR/rejestrator+możliwość online/YT (od groma wszelakiego...zastosowań) Jeśli
    wsiadając do samochodu mam wyciągać za każdym razem telefon, mocować, odpalać
    +10x/dziennie wejścia/wyjścia z samochodu, to najzwyczajniej czasem mi się nie
    chce. Mając WSZYTKO w tandemie...automatyka, całość staje się fajniejsza, tym
    bardziej na większym ekranie i nie 'kierunkowym/kąt' ale dostępnym nawet z
    pozycji pasażera, który też może coś doradzić...czasem, lub odpuścić fajną muzę
    na ucho/BT/WiFi/Net/3G/DVB-T :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2015-01-08 01:43:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 07 Jan 2015 21:08:16 +0100, dddddddd <f...@e...com> wrote:
    > Macie jakiś pomysł na wykorzystanie XPerii Z ze zbitym
    wyświetlaczem?

    Wymienić wyświetlacz?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-01-08 03:54:42
    Temat: Re: pomys? na...androida ze zbitym wy?wietlaczem
    Od: A.L. <a...@a...com>

> [...]

    >rozwiązanie
    >Co do telefonu - jak wykorzystanie będzie ciekawe i tańsze niż wymiana

    Przycisk do papierow

    A.L.

  • 7. Data: 2015-01-08 08:00:22
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-01-07 21:25, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    > "wszystko" łącznie z FTP, www (własna geleria--dla rodziny), torrentem
    > itp. Podłączony dysk 2TB i stado filmów. Smart w TV się "chowa"...

    ale powyższe mam na dysku Synology, więc nie mam takiej potrzeby

> [...]
    > rozwiązaniach powyżej 2tys a "proteza" o której piszesz raczej nie
    > zadziała w porównaniu do tego radia, w sensie conajmniej zadowalającym :)

    to raczej nie przejdzie - radio fabryczne chyba niestandardowe, do tego
    sterowanie w kierownicy z którego nie zrezygnuję, z wyświetlacza radia
    ustawia się sporo funkcji (m.in. ogrzewanie) oryginały na tyle drogie że
    nie ma sensu za nimi patrzeć (bo skąd mam wiedzieć ile jeszcze będę ten
    samochód miał)

    Łukasz

  • 8. Data: 2015-01-08 09:34:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >nawet z pozycji pasażera, który też może coś doradzić...czasem, lub
    >odpuścić fajną muzę na ucho/BT/WiFi/Net/3G/DVB-T :)

    Sprawdziłem, na aliexpress (tyle ze egzekucja gwarancji problematyczna) jest
    tych androidów od cholery, w dodatku sporo, nie zwykle 2DIN do których
    często potrzebna będzie ramka, w dodatku obsługują CAN (czyli np. sterowanie
    z kierownicy). Chyba zakupie.

  • 9. Data: 2015-01-08 09:36:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >często potrzebna będzie ramka, w dodatku obsługują CAN (czyli np.
    >sterowanie z kierownicy). Chyba zakupie.

    mialo byc "sporo dedykowanych pod marke/model"

  • 10. Data: 2015-01-08 12:32:30
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-01-08 o 09:36, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości grup

    > mialo byc "sporo dedykowanych pod marke/model"

    do mojego niestety nie ma (nic dziwnego, bo to bodajże 2 din + kawałek
    wyżej wyświetlacz)

    Łukasz