  • 1. Data: 2015-01-09 02:21:02
    Temat: Vectone, co sądzicie?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Jaka cisza. Nikt nie skomentuje wejścia nowego MVNO? 5gr za min/sms/1MB.
    Brzmi fajnie.

    http://www.dobreprogramy.pl/Vectone-Mobile-rozpoczal
    -dzialalnosc-w-Polsce,News,60219.html

  • 2. Data: 2015-01-09 03:35:55
    Temat: Re: Vectone, co sądzicie?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PlaMa"

    Jaka cisza. Nikt nie skomentuje wejścia nowego MVNO? 5gr za min/sms/1MB.
    Brzmi fajnie.

    http://www.dobreprogramy.pl/Vectone-Mobile-rozpoczal
    -dzialalnosc-w-Polsce,News,60219.html
    ---

    "Klasycznie już, każde doładowanie obejmuje darmowy pakiet internetowy..."

    Klasyczne już oszukiwanie

  • 3. Data: 2015-01-09 08:01:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.01.2015 o 02:21, PlaMa pisze:
    > Jaka cisza. Nikt nie skomentuje wejścia nowego MVNO? 5gr za min/sms/1MB.
    > Brzmi fajnie.
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/Vectone-Mobile-rozpoczal
    -dzialalnosc-w-Polsce,News,60219.html

    Czy można przenieść numer? na stronie nie ma informacji, infolinia
    odbiera połączenie i natychmiast rozłącza

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-01-09 08:21:31
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    > Czy można przenieść numer? na stronie nie ma informacji, infolinia odbiera
    > połączenie i natychmiast rozłącza
    >
    > ToMasz

    http://www.vectonemobile.pl/pytania-i-odpowiedzi/pie
    rwsze-kroki.aspx

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 5. Data: 2015-01-09 09:36:31
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "PlaMa" napisał:

    > Jaka cisza. Nikt nie skomentuje wejścia nowego MVNO?

    To jakaś firma, czy prywatne przedsięwzięcie Zenka ze szwagrem?
    Bo patrząc na ich stronę, to raczej to drugie.

    > 5gr za min/sms/1MB. Brzmi fajnie.

    Masz racje. Brzmi.

    JoteR

  • 6. Data: 2015-01-09 09:49:41
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 09 Jan 2015 02:21:02 +0100, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Jaka cisza. Nikt nie skomentuje wejścia nowego MVNO? 5gr za min/sms/1MB.
    >Brzmi fajnie.
    >
    >http://www.dobreprogramy.pl/Vectone-Mobile-rozpocza
    l-dzialalnosc-w-Polsce,News,60219.html

    Miałem o tym pisać wczoraj ale na razie to za dużo nie wiadomo poza
    tym że można starter zamówić na stronie.
    Startują w PL od 2012r. i do tej pory wygląda to strasznie
    amatorsko. Wystarczy na stronę popatrzeć.
    Cena 5gr/min wymiotła by większość mvno z rynku więc trochę za niska
    jak dla mnie. Myślę że może chodzić o to że to nie jest cennikowo
    tylko po wykupieniu pakietów taka cena wychodzi.
    Albo jest jakiś inny haczyk.
    Generalnie dopóki ludzie nie dostaną starterów i sami nie przetestują
    to nie ma sensu się podniecać bo ta sieć już kilka faili zaliczyła.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-01-09 09:54:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 9 Jan 2015 09:36:31 +0100, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >To jakaś firma, czy prywatne przedsięwzięcie Zenka ze szwagrem?
    >Bo patrząc na ich stronę, to raczej to drugie.

    Generalnie to mają swoje sieci w kilku krajach europy
    http://www.vectonemobile.com/
    Też mam takie wrażenie że to straszna amatorka patrząc na stronę i to
    że już od 2012r. startują w Polsce.

    >Masz racje. Brzmi.

    Póki ludzie nie otrzymają starów i nie sprawdzą to nie uwierze.
    Choć wiadomo błogosławieni Ci którzy nie widzieli, a uwierzyli :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-01-09 09:55:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    JoteR wrote:

    > To jakaś firma, czy prywatne przedsięwzięcie Zenka ze szwagrem?
    > Bo patrząc na ich stronę, to raczej to drugie.

    "Brytyjski operator", który ma błedy językowe po angielsku na stronie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-01-09 10:46:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Jan 2015 03:35:55 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:
    > Klasyczne już oszukiwanie

    A oszustwo polega na...?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-01-09 15:22:41
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    mam brytyjski starter, zamowilem jak bylem w UK, przyslali i przez 2
    tygodnie z nimi walczylem zeby moc doladowac konto bo ciagle
    dostawalem info ze moj voucher (doladowanie) jest nieaktywny...

    oczywiscie ichna infolinia znajdujaca sie chyba w indiach nie
    wiedziala o czym mowie, ciagle mi kazali resetowac telefon i probowac
    ponownie, dopiero jak napisalem reklamacje i pare maili pouczajace ich
    to po 2 tyg mozna bylo doladowanie wykonac

    a ja w miedzyczasie wrocilem do kraju i nawet nie korzystalem juz
    ponad rok z tego startera, mam tylko zamrozone srodki, nie wiem jaka
    waznosc maja bo nigdzie info o tym nie ma