  • 11. Data: 2011-11-07 13:49:42
    Temat: Re: pomozcie zredagowac (pismo do SG)
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    A może po prostu zlikwidować te zbędne formacje?
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,10599940,Na_c
    o_mieszkancom_taka_straz__co_tylko_mandaty_wlepia.ht
    ml

    Bo jednak się da.

    A co do pisma: zyskasz tylko tyle, że kasa pójdzie "do państwa" a nie do gminy. No
    chyba, że przy okazji uda się wykryć przekręty, jak w podanym linku...

    JK

  • 12. Data: 2011-11-07 13:51:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin to

    > Jakie dokładnie miałeś opcje do wyboru na "bileciku"? Napisz, to może
    > coś ciekawego wysmażę. ;)

    A, napisz jeszcze jaka była data korespondencji i od kogo ją dokładnie
    otrzymałeś (Komendant SM)? ;)

  • 13. Data: 2011-11-07 14:01:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-07 13:45, to pisze:
    > begin MarcinJM

    > Jakie dokładnie miałeś opcje do wyboru na "bileciku"? Napisz, to może coś
    > ciekawego wysmażę. ;)

    Opcje do wyboru:
    http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2866.jpg

    Data zdjecia 21-08-2011, data wyslania pisma 28-10-2011
    podpisane przez komentanta strazy miejskiej.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 14. Data: 2011-11-07 14:30:45
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > pisze jak potłuczony dzieciak imigrantów, jeśli tak jeździ jak pisze to
    > ZGROZA!!!!!
    > Człowieku złamałeś przepisy- płać!!!!

    Jesli juz kogos obrazasz, bylbys laskaw ustawic MIME albo powstrzymac
    sie od jebania polskimi znakami diakrtyczynymi?

  • 15. Data: 2011-11-07 14:32:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-07 14:30, G Nowak pisze:

    > Jesli juz kogos obrazasz, bylbys laskaw ustawic MIME albo powstrzymac
    > sie od jebania polskimi znakami diakrtyczynymi?

    Byłbyś łaskaw z Koliną nie dyskutować?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 16. Data: 2011-11-07 14:45:44
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-07 13:49, JohnyK pisze:
> [...]
    chyba, że przy okazji uda się wykryć przekręty, jak w podanym linku...

    Ale to jest wlasnie cel, a pismo ma im to tylko uswiadomic :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 17. Data: 2011-11-07 15:45:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > "(..)Nie jestem w stanie stwierdzić ....
    > ...List ten zostanie opublikowany na odpowiednich forach
    > internetowych"

    Ty naprawdę wierzysz że tam pracuje ktoś, kto jest w stanie
    tyle przeczytać bez przegrzania mózgu? ;-)

  • 18. Data: 2011-11-07 15:53:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-07 10:38, MarcinJM pisze:
    > Jeśli jednak działanie takie przerasta Wasze możliwości, oświadczam, że
    > mandatu NIE PRZYJMĘ, w Sądzie może wygram, może przegram, może zapłacę
    > więcej, ale nie zapłacę Wam. Wasza gmina będzie z tego miała dochód zero
    > złotych polskich i mam nadzieję, że więcej kierowców będzie tak
    > postępowało.
    > Mam nadzieję, że pamiętacie Państwo treść ślubowania, więc służcie tym,
    > którym to obiecaliście.
    > List ten zostanie opublikowany na odpowiednich forach internetowych."

    Fora to mało. Jeśli czysto zarobkowe ustawienie fotopstryka jest
    ewidentne, to idź z tym do mediów. One mają nieco większą siłę
    przebicia. Jak o tym napiszą brukowce w stylu Faktu czy Superexpressu,
    to ktoś w gminie umrze z bólu po nagłym zderzeniu tych dwóch ostatnich
    komórek pod jego kopułą.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2011-11-07 22:16:17
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Poproś o harmonogram kontroli prędkości uzgodniony z komendantem
    policji. Ten wymóg prawa chyba jeszcze obowiązuje. Jeśli "pstryknęli"
    zdjęcie innego dnia niż przewiduje zatwierdzony przez policję
    harmonogram, to "mogą Ci skoczyć"

  • 20. Data: 2011-11-09 12:50:36
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Nov 7, 2:01 pm, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:
    > Opcje do wyboru:http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011
    /11/DSCF2866.jpg

    Wybrać opcję nr 4: nie przyjąć mandatu i oznajmić, iż nie jesteś w
    stanie wskazać kierującego. Grzywna za niewskazanie to tylko straszak:

    "Podobne orzeczenie wydał ostatnio także Sąd Rejonowy w Zamościu.
    Umorzył on postępowanie, uznając, że niewskazanie osoby, której
    powierzono pojazd, choć co do zasady pozostaje w sprzeczności z art.
    78 ust. 4 prawa o ruchu drogowym, to nie wyczerpuje znamion
    wykroczenia określonego w art. 97 kodeksu wykroczeń. Nie dotyczy
    bowiem bezpieczeństwa lub porządku ruchu na drogach publicznych (sygn.
    akt VII W 223/09)."

    Za: http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/407251,fotorad
    ary_nieczytelne_zdjecie_wyklucza_mandat.html,3

    --
    Gom