  • 1. Data: 2011-11-07 07:30:36
    Temat: Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam

    Czy ktos wie jak bedzie wygladala kwestia oplaty za parkowanie w
    Warszawie w dniach 11,12,13 / 11 / 2011 ? W zeszlym roku parkowanie bylo
    gratis, a jak jest w tym ? Strona ZDMu lezy od kilku dni, wiec moze ktos
    z Was juz ma jakies info ?

    Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice -
    Warszawa ?

    dzieki,

  • 2. Data: 2011-11-07 08:18:44
    Temat: Re: Parkowanie w Warszawie 11/11/2011
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 07 Nov 2011 07:30:36 +0100, lukasz napisał(a):

    > Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice -
    > Warszawa ?

    W zależności od wyboru trasy są lub ich nie ma :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2011-11-07 10:09:12
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> wrote in message
> [...]
    > w dniach 11,12,13 / 11 / 2011 ? W zeszlym roku parkowanie bylo gratis, a
    > jak jest w tym ? Strona ZDMu lezy od kilku dni, wiec moze ktos z Was juz

    Info jest takie, ze w dni wolne od pracy oraz wtedy kiedy KM ma rozklad
    swiateczny (np. 31 pazdziernika tydzien temu) parkowanie jest bezplatne.

    > Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice -
    > Warszawa ?

    Przebudowa dlugiego odcinka gierkowki...

    --
    Axel

  • 4. Data: 2011-11-07 10:12:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Nov 2011 07:30:36 +0100 osobnik zwany lukasz
    wystukał:

> [...]
    > Warszawie w dniach 11,12,13 / 11 / 2011 ? W zeszlym roku parkowanie bylo
    > gratis, a jak jest w tym ? Strona ZDMu lezy od kilku dni, wiec moze ktos

    generalnie we wszystkie święta jest bezpłatne. Możesz spokojnie założyć,
    że w piatek będzie za darmo.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-11-07 10:14:05
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-11-07 07:30, lukasz pisze:

> [...]
    > Warszawie w dniach 11,12,13 / 11 / 2011 ? W zeszlym roku parkowanie bylo
    > gratis, a jak jest w tym ? Strona ZDMu lezy od kilku dni, wiec moze ktos

    W dniach wolnych od pracy zawsze parkowanie jest bezpłatne. Dlaczego
    teraz miało by być inaczej?

    >Czy sa 0jakies poważniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice -
    >Warszawa ?

    Po między Piotrkowem a Jankami masz remont DK i ruch na przemian na
    lewej i prawej nitce po jednym pasie. Możesz to objechać np kierując się
    przed Piotrkowem na Opoczno DK nr 12 a dalej skręcić w drogę wojewódzką
    728 i dalej w Grójcu DK nr 7 do Janek.
    Korki zaczną się dopiero w Jankach.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2011-11-07 10:20:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > Warszawie w dniach 11,12,13 / 11 / 2011 ? W zeszlym roku parkowanie bylo
    > gratis, a jak jest w tym ? Strona ZDMu lezy od kilku dni, wiec moze ktos

    Tak, mamy takie info, że w soboty, niedziele i święta jest bezpłatne.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 7. Data: 2011-11-07 11:53:11
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 07 Nov 2011 10:14:05 +0100, The_EaGle napisał(a):

> [...]
    > lewej i prawej nitce po jednym pasie. Możesz to objechać np kierując się
    > przed Piotrkowem na Opoczno DK nr 12 a dalej skręcić w drogę wojewódzką

    Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

  • 8. Data: 2011-11-07 12:28:57
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 7, 7:30 am, lukasz <a...@n...spam.o2.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy sa 0jakies powazniejsze utrudnienia w ruchu na kierunku Katowice -
    > Warszawa ?

    Jak zwykle nadarzyn, janki i raszyn.
    Tyle ze caly remont od pitrkowa niby taki straszny a jednak jedzie sie
    spokojnie, niezbyt szybko (60-90km/h) ale jednak ok.
    Najgorszy jest wyjazd z wawy. Cala zakorkowana az do miejsca gdzie
    buduje sie wiadukt na obwodnicy (niedaleko lotniska). Potem juz jest
    ok.
    Mozna omijac calosc jak kolega poradzil (przez opoczno az do
    piaseczna) ale nie jestem pewien czy warto jesli z miasta wyjedziesz
    sprawnie.

  • 9. Data: 2011-11-07 13:21:48
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy w Przygłowiu jest jeszcze remontowany most ?

    niestety tak. ostatnio wyjeżdżając z Sieradza o 20 miałem info że korek 7 km
    od Piotrkowa
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2011-11-07 17:58:44
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 07.11.2011 07:30, lukasz wrote:
> [...]
    > Warszawie w dniach 11,12,13 / 11 / 2011 ? W zeszlym roku parkowanie bylo
    > gratis, a jak jest w tym ? Strona ZDMu lezy od kilku dni, wiec moze ktos

    Tak na przyszłość: zasada w mieście stołecznym jest generalnie taka, że
    bezpłatnie jest w dni obowiązywania świątecznego/sobotniego rozkładu
    jazdy w ZTM. Gdzieś to nawet w jakiejś uchwale rady miasta można nawet
    znaleźć.