  • 1. Data: 2011-11-07 11:59:16
    Temat: Via Toll bramki
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Witam

    Jadąc DK 94 Katowice Olkusz są postawione bramki ViaToll.
    Wiekszość bramek wygląda tak

    http://images39.fotosik.pl/1161/f1957ccfab01921cmed.
    jpg

    natomiast jedna wyglądała tak:

    http://images49.fotosik.pl/1168/c3b8cb1c1be4c017med.
    jpg

    sorry za jakość zdjęć ale robione były telefonem.

    Czym się różnią te bramki, a raczej jakie są różnice w osprzęcie.

    Podobną bramkę widziałem także na DK81 Katowice-Mikołów.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 2. Data: 2011-11-07 12:38:51
    Temat: Re: Via Toll bramki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Nov 2011 11:59:16 +0100 osobnik zwany huri_khan
    wystukał:

> [...]
    >
    > sorry za jakość zdjęć ale robione były telefonem.
    >

    > Czym się różnią te bramki, a raczej jakie są różnice w osprzęcie.

    kamerami. Ta pierwsz tylko kasuje ta druga ma kamery sprawdzające czy
    viaBox jest we właściwym samochodzie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?