  • 51. Data: 2015-03-10 14:38:33
    Temat: Re: pomiar prądu na płytce za pomocą hallotronu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-03-09 o 20:51, Michał pisze:

    >Do czego w takim razie są te układy skoro wszystko im przeszkadza ?

    Dla tych, ktorym tych pare A bledu nie przeszkadza.
    Dla tych, co moga umiescic urzadzenie z dala od magnesow,
    transformatorow, silnikow, przekaznikow.
    Dla tych, co wiedza jak zaekranowac.
    Dla tych, co potrafia skalibrowac.

    J.

  • 52. Data: 2015-03-10 20:13:05
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 10-03-15 o 14:38, J.F. pisze:

> [...]
    > Dla tych, co moga umiescic urzadzenie z dala od magnesow,
    > transformatorow, silnikow, przekaznikow.

    Życie jest brutal and full of zasadzkas.
    Ja to nawet słyszałem, że niektóre mikrokontrolery nie tolerują napięcia
    230V~.

  • 53. Data: 2015-03-26 22:21:51
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-03-09 15:39, Michał wrote:

    > Ja kupowałem w Polsce i płaciłem nieco ponad 10zł/szt. za około 100 szt.
    >
    > BTW układy ACS z są bardzo czułe na zewnętrzne pola magnetyczne. Ja
    > mam w dwóch projektach układ pomiaru prądu zaraz obok przekaźnika z
    > cewką DC i wysterowanie tej cewki powoduje wzrost wskazania prądu o
    > około 0.5A. Nie jest to składowa stała, którą wycinam.

    Faktycznie głupoty potrafią wychodzić. Magnes zmienia mi wynik o milion
    procent. W praktyce pewnie nikt
    silnego magnesu przykładał nie będzie ale i tak źle to wygląda.