  • 1. Data: 2017-02-08 14:42:11
    Temat: policja drogowa dała du.y
    Od: "Landrot" <u...@o...pl>

    Widziałem jak policja drogowa dała du.y

    Wczoraj na TV4 program drogówka.
    Facet na skrzyżowaniu skreca w lewo i najeżdża na przechodzącą
    kobietę. "Panie władzo, nie widziałem jej."
    Kobietę zabrało pogotowie. Kobieta przechodziła na skrzyżowaniu,
    normalnie, nie na ukos, ale nie było tam przejścia dla pieszych.
    Byłem mocno zdziwiony, gdy władza orzekła winę kobiety,
    a do kierowcy nic nie mieli, wg nich kierowca był niewinny.

  • 2. Data: 2017-02-08 15:11:59
    Temat: Re: policja drogowa dała du.y
    Od: "Landrot" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Landrot" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Byłem mocno zdziwiony, gdy władza orzekła winę kobiety,
    > a do kierowcy nic nie mieli, wg nich kierowca był niewinny.

    Tam jeszcze powiedziano, że "kobieta przechodziła w miejscu
    niedozwolonym". Tylko teraz nie pamiętam, czy to powiedział
    policjant, czy komentator.

  • 3. Data: 2017-02-08 16:03:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 8 Feb 2017 15:11:59 +0100
    "Landrot" <u...@o...pl> wrote:

    > Tam jeszcze powiedziano, że "kobieta przechodziła w miejscu
    > niedozwolonym". Tylko teraz nie pamiętam, czy to powiedział
    > policjant, czy komentator.

    No to czego nie rozumiesz?
    Brak przejścia, przejście w miejscu niedozwolonym?
    I dziwisz się że kierowca niewinny?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2017-02-08 16:18:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-08 o 16:03, szerszen pisze:

    > No to czego nie rozumiesz?
    > Brak przejścia, przejście w miejscu niedozwolonym?
    > I dziwisz się że kierowca niewinny?

    Mnie uczyli, że pieszemu należy ustąpić pierwszeństwa skręcając na
    skrzyżowaniu niezależnie od tego, czy tam jest przejście dla pieszych,
    czy go nie ma. Ale ja chodziłem na kursy prawa jazdy 20 lat temu.

  • 5. Data: 2017-02-08 16:30:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 16:18, Poldek pisze:

    > Mnie uczyli, że pieszemu należy ustąpić pierwszeństwa skręcając na
    > skrzyżowaniu niezależnie od tego, czy tam jest przejście dla pieszych,
    > czy go nie ma. Ale ja chodziłem na kursy prawa jazdy 20 lat temu.

    Poza tym przejście przez skrzyżowanie jest dozwolone, nawet jak nie ma
    wyznaczonego przejścia, więc nie można mówić, że "przechodziła w miejscu
    niedozwolonym".

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-02-08 16:43:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Poza tym przejście przez skrzyżowanie jest dozwolone, nawet jak nie ma
    > wyznaczonego przejścia, więc nie można mówić, że "przechodziła w miejscu
    > niedozwolonym".

    No chyba, że pasy były kilka metrów dalej albo był postawiony znak zakazu
    przejścia pieszym, okrągły znak zakazu z ludzikiem na białym tle i czerwoną
    ibwódką :-)

    Gdzie to zdarzenie miało miejsce?
    Podasz linka do google street view?

  • 7. Data: 2017-02-08 20:07:15
    Od: p...@g...com

    Relax
    Wg programu tv wczoraj na tv4 puścili stary odcinek nr 110 który już jest na ipli
    wiec każdy może sobie obejrzeć ;-)
    Ps w streszczeniu nie ma nic o potrąceniu pieszej

  • 8. Data: 2017-02-08 20:14:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Feb 2017 11:07:15 -0800 (PST), p...@g...com

    > Relax
    > Wg programu tv wczoraj na tv4 puścili stary odcinek nr 110 który już jest na ipli
    wiec każdy może sobie obejrzeć ;-)
    > Ps w streszczeniu nie ma nic o potrąceniu pieszej

    Właśnie też sobie sprawdziłem i od pół godziny próbuję obejrzeć. Ale rwie
    mi jak szalone, nawet na reklamach. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2017-02-08 20:38:04
    Od: p...@g...com

    -- Właśnie też sobie sprawdziłem i od pół godziny próbuję obejrzeć. Ale rwie
    mi jak szalone, nawet na reklamach. :P

    żubr, tatra, podpaski, polopiryna, śliwki i dałem sobie spokój :-)

    P.

  • 10. Data: 2017-02-08 20:58:11
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > Relax
    > Wg programu tv wczoraj na tv4 puścili stary odcinek nr 110 który już jest na ipli
    wiec każdy może sobie obejrzeć ;-)
    > Ps w streszczeniu nie ma nic o potrąceniu pieszej

    Mnie tam działa IPLA bez problemu, ale w odcinku 110 (z Wrocławia) nie ma
    ani słowa o tym co w inicjującym poscie zostało napisane.

    Odcinek zaczyna sie od jednośladów, a kończy na najechaniu na hak i foteliku
    na przednim siedzeniu.

    --
    'Tom N'