  • 11. Data: 2013-12-11 10:50:23
    Temat: Re: polaroid do robienia zdjęć turystom
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 11/12/2013 09:22, borsuk wrote:

    > W 1965r. byłem pierwszy raz na spływie Dunajcem. Startował wtedy spod
    > zamku w Niedzicy. Roblili tam zdjęcia ludziom na tratwach, a jak się
    > wysiadało z tratw w Szczawnicy, to były już gotowe do odbioru. Bardzo
    > sprawnie to działało :)

    To ciekawe... Jak ten świat pre-internet kiedyś fukcjonował :)

    Obecnie we większości miejsc tutystycznych robią zdjęcia na wejsciu po
    15 minutach odbierasz przy wyjściu. Ostatnio widziałem taką sprawnie
    działającą 'fabrykę' w Marina Bay Sands w Singapurze, gdzie na wyjściu
    czeka na ciebie gotowy do odbioru album z kilkoma twoimi zdjęciami
    zrobionymi w kilku miejscach.

    Z tego co widziałem to kupowało je tylko jakies 10% odwiedzających ale i
    tak opłaca im się drukować wszystkie... Cena to jakies 30$ za album.
    Widziałem ze drukowali to na laserach i jakość była na prawdę niezła.

    c.

  • 12. Data: 2013-12-11 11:56:19
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > Tani i dobry papier fotograficzny świecący czy matowy możesz kupić na
    > Allegro. Lepszy jest matowy bo nie "świci"
    >
    > Można także wydrukować 2 zdjęcia na zwykłym A4 przeciąć i włożyć do
    > albumiku. Mało widać, że to zwykły papier, zresztą na zwykłym papierze
    > lepsze zdjęcia się drukują.
    > Takie czy siakie, zawsze jakaś pamiątka jest.

    Ale na litosc, jakosc! jakosc! nie rownajmy w dol, zwlaszcza za platna
    usluge. Zamiast robic gorzej, robmy lepiej.

  • 13. Data: 2013-12-12 23:12:17
    Od: Pawel <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 18:39:25 UTC+1 użytkownik pwz napisał:

    > BARDZO dobry pomys�. Strzelasz fot� i �lesz na podany e-mail - zawsze mi
    >
    > tego brakowa�o. Do tego ewentualnie (dla starszych kuracjuszy) pierwsza
    >
    > z brzegu drukarka kolorowa i jechane.
    >
    > pwz

    Napiszcie jaki sprzęt do tego użyć?