  • 21. Data: 2013-03-28 18:21:14
    Temat: Re: polar marumi dhg - nie moge doczyscic
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    h.w.d.p. wrote:

    > obecnie filtr wyczyscilem prawie idelanie metoda:
    >
    > chuchniecie + wytarcie futeralem do okularow (ktory jest jednoczesnie
    > szmatka do ich czyszczenia).
    >
    > to tyle w temacie. wiecej juz nic nie kombinuje.

    no i to jest podstawa, od lat tak czyszcze obiektywy...

    chuch i sprana chustka czy podkoszulek...

  • 22. Data: 2013-03-28 22:46:58
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup

    panowie czym i jak czyscicie filtry?
    nie moge usunac smug. woda, woda destylowana, woda z ludwikiem, w koncu
    plyn do czyszczenia optyki do tego bibulki lub ircha = za cholere nie
    moge wyczyscic. ciagle okragle smugi. filtr przed czyszczeniem wygladal
    lepiej niz po.

    co robic?
    wystarczy ludwik z wodą a potem polerka chustką do czyszczenia obiektywów
    lub okularów.
    Swoją drogą mam wyższy model super dfg i ten co ty masz jest lepszy ;(
    gdy kręcisz za bardzo podkolorowuje i ściemnia.

  • 23. Data: 2013-03-28 22:49:39
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > Swoją drogą mam wyższy model super dfg i ten co ty masz jest lepszy ;(
    > gdy kręcisz za bardzo podkolorowuje i ściemnia.

    za to twoj lepiej sie czysci i w przypadku mojego patent z ludwikiem nie
    ma sensu.

  • 24. Data: 2013-04-02 13:17:55
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Spróbuj lenspena.