eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingpoint clouds i sparse voxel octrees
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2011-05-28 07:00:06
    Temat: point clouds i sparse voxel octrees
    Od: "fir" <g...@p...onet.pl>

    jekby dalo rade to pociagnalbym jeszcze ten watek (choc
    wyglada na to ze nikt tu nie jest w stanie pociagnac
    tematu)

    niewiele poprawdzie znam sie na powyzszych technikach (bo dopiero
    zaczalem sie interesowac) ale jak rozumiem sa one alternatywami
    dla obecnie panujacej techniki ktora nazywam technika z meszakami
    (&#039;meshes&#039;) - i fajnie

    kiedys jak sam pisalem technika z trojkaciakami nie bylaby tak
    zla gdyby jako prymitywy uznac nie kawalki plaszczyzn ale wypukle bryly
    addSolid(v0, v1,v2,v3,v4); czy addSolid(verticesTable);

    o tyle wydaje mi sie ze to i tak mogloby wtedy robic za renderujaca
    baze dla point clouds czy sparse voxel octrees bo te techniki jak
    rozumiem sa nie tyle technikami renderingu co metodykami trzymania sceny

    czy ktos zna jeszcze inne sposoby podejscia go geometrii sceny poza
    trzema wyminieonymi - ogolnie zachcecam do rozwiniecia tematu

    SLAMAZAR



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: