  • 1. Data: 2011-05-27 20:19:56
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: g...@p...onet.pl

    > Raczej żałośnie (w kontekście tego wątku). ;)

    akurat pasuje do tego dowcip jaki znalazlem na warsztacie.gd

    Rodzice zastanawiają się nad przyszłością syna:
    - Skończy z wyróżnieniem liceum o kierunku matematyczno-fizycznym - mówi ojciec
    - potem pójdzie na uniwersytet, poświęci się karierze naukowej, zostanie
    asystentem, będzie stawiał śmiałe hipotezy, sprawdzał je na komputerach, pisał
    dla nich specjalistyczne programy...
    - Co, ma zostać programistą?! Nigdy! - oburzyła się matka. - Skończy akademię
    muzyczną w klasie fortepianu, będzie występował na międzynarodowych konkursach,
    będzie poszukiwał nowych form, nowych brzmień, będzie je obrabiał na
    komputerach, pisał wyrafinowane programy...
    - Co, ma zostać programistą? Nigdy! - oburzył się ojciec.
    - Przestańcie robić ten hałas! - powiedział syn wychodząc ze swojego pokoju. -
    Szkołę rzuciłem, z muzycznej mnie wywalili...
    - Bój się Boga, synku, co ty będziesz robił? - jęknęli rodzice.
    - Będę programistą.