  • 281. Data: 2010-05-03 10:18:20
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4bdd9c18$1@news.home.net.pl...

    > dobra.
    > wytez wzrok i znajdz roznice pomiedzy sformulowaniami:
    >
    > 1. -->-->-->-->-->-->
    > 2. -->-->-->-->-->-->
    > ktoś wrote: Ja wystawię gościa w 1,5 sekundy
    >
    > nigdzie nie napisalem, ze ja potrafie zrobic to w tyle czasu.

    To znajdź takiego "fachowca". Bo jak na razie to jest dla mnie ewidentna
    bzdura. Chyba, że sądzisz, że typowy drechol, chcący się tłuc na
    skrzyżowaniu, jest specjalistą od błyskawicznego wyjmowania pacjenta z
    zamkniętego szczelnie samochodu.

    > to ze wiem co mozna zrobic, to ze jestem w stanie pokazac Wojtkowi co
    > *mozna*
    > zrobic dysponujac przewaga polegajaca na tym, ze gosc przypiety pasami, w
    > pozycji siedzacej, zblokowany kierownicą i tunelem srodkowym praktycznie
    > nie
    > jest w stanie sie bronic, to zupelnie cos innego.

    Oczywiście. Musisz mieć tylko do niego dostęp - czyli wracamy do punktu
    powyżej. Rozpięcie pasa i odsunięcie się delikatne od okna nie zajmie więcej
    niż kilka sekund. I uważam, że łatwiej będzie mi chwycić ręce pacjenta,
    który pakuje je przez wybitą szybę, żeby mi nimi nie machał przed oczętami,
    niż tego samego gościa w jakikolwiek sposób obezwładnić, stojąc na zewnątrz
    samochodu.

    I ZAWSZE będąc w aucie masz możliwość ruszenia nim, jak tylko się nadarzy
    okazja, jeśli do tej pory byłeś przyblokowany.

    Jurand.

  • 282. Data: 2010-05-03 13:07:12
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > A rozmawialiście o machaniu bronią.
    > Zaś piszesz o chowaniu dłoni.
    >
    > Jakby nie patrzeć - nie na temat.

    Jak najbardziej na temat. Machanie bronią także daje niepewność czy jest to
    broń ostra czy gazowa, czy też może zabawka. Także i moje schowanie ręki pod
    kurtkę dało niepewność oprychom, a nie wyciągąłem broni, bo jej po prostu
    nie miałem. Jak się okazało samo postraszenie było wystarczająco skuteczne.
    Nawet jak ktoś posiada przy sobie broń, widząc wycelowaną w siebie lufę
    będzie się zastanawiał czy jest to broń ostra, gazowa czy też zabawka. Ten,
    kto pierwszy wyciągnie ma przewagę i tylko od determinacji drugiej strony
    zalezy czy sięgnie po swoją broń, oczywiście pod warunkiem, że ją ma.
    W moim przypadku zagrywka z bronią pod kurtką miała też inne znaczenie. Po
    prostu miała skupić uwagę oprychów na tej ręce dając mi całkowitą swobodę i
    możliwość operowania pojemnikiem z gazem przy pomocy drugiej ręki oraz czas
    na obezwładnienie obydwu oprychów.

  • 283. Data: 2010-05-03 13:26:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-03 13:07:12 +0200, "Plumpi" <p...@o...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Jak najbardziej na temat.

    Zabrakło uśmieszku: ;-)

    A serio - czym innym jest udawanie, że się coś przy pasie ma, a czym
    innym eksponowanie broni (dowolnej).
    W tym znaczeniu opowieść była nie na temat.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 284. Data: 2010-05-03 13:33:14
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zebys sie kiedys nie zdziwil ;>
    > Jak troche sily ma, poprawnie wyprowadzi cios to jedyne co mu grozi to
    > zadrapania od potluczonego szkla (ale to tez niewielkie bo szyba
    > hartowana).
    > Reka nie boli w ogole.

    Piszecie o wybijaniu szyby, ale przecież w pierwszej kolejności próbuja
    otworzyć drzwi. Można nie zdążyć ich zaryglować, a kiedy już chwyci za
    "chabety" na siedzeniu to jest się na straconej pozycji. Można dostać oklep
    nie mogąc nawet się zamachnąć lub obronić.
    Wcześniej właśnie pisałem o takim przypadku jak gość podbiegł do mnie na
    skrzyżowaniu. Zdążył otworzyć mi drzwi, ale ponieważ zauważyłem go jak
    podbiega w lusterku to ruszyłem kawałek do przodu z piskiem opon. On
    natomiast pobiegł do swojego samochodu, żeby mnie gonić samochodem. W
    chwili, kiedy on wskakiwał do samochodu ja już się zatrzymałem blokując
    obydwa pasy ruchu, wyskoczyłem z samochodu, dobiegłem do jego drzwi, które
    przyblokowałem, aby nie mógł wysiąść i wtedy wyjąłem telefon udając, że
    dzwonię i rozmawiam z komendantem przekazując dane o samochodzie i opisując
    kierowcę. Po czym pokazałem mu, żeby opuścił szybę, co uczynił i grzecznie
    zapytałem "czy życzy sobie dłuższą rozmowę wychowawczą z policją o swoich
    przeżyciach, tracąc czas i pieniądze, czy też jednak woli od razu wpierdal,
    bo komendant pyta czy ma wysłać chłopaków z drogówki czy też chłopaków z
    prewencji.". Oczywiście to poskutkowało. Wcisnął się w fotel i ani słowem
    się już nie odezwał. Ja natomiast cały czas blokowałem mu drzwi, żeby nie
    mógł wyjść z samochodu. Kiedy zauważyłem, że się uspokoił i nie ma ochoty na
    bijatykę lub spotkanie z policją, powróciłem do swojego samochodu i
    spokojnie odjechałem udając cały czas, że prowadzę rozmowę przez telefon.

  • 285. Data: 2010-05-03 19:52:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-29 07:22, Jurand pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wejdziesz gościowi do auta po rozbiciu przedniej szyby, tak? ;)
    >
    > Jurand.

    Jurand. Przeczytaj do czego się odniosłem, bo się pogubiłeś w wątku.

  • 286. Data: 2010-05-03 19:54:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-29 07:18, Karolek pisze:

    > Chyba ze znasz jakis samochod z klejona boczna szyba.

    Karolku, np. VOLVO S80 ma klejone szyby boczne. Po prostu wstawili
    podwójne szyby do niego, nie wiem po jaką cholerę.

  • 287. Data: 2010-05-03 20:50:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Filip KK pisze:

    > Karolku, np. VOLVO S80 ma klejone szyby boczne. Po prostu wstawili
    > podwójne szyby do niego, nie wiem po jaką cholerę.

    Sa i pancerne, ale co z tego skoro i tak nie zajarzyles o co kaman :P

    --
    Karolek

  • 288. Data: 2010-05-03 21:23:18
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 12:03:42 -0700 (PDT), amos napisał(a):
    > A jesli siedza po godzinach?
    To przecież też pracują :P

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 289. Data: 2010-05-04 08:34:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > napisałeś że dobry zawodnik poradzi sobie z nożem a to nieprawda

    udowodnij, a potem zastosuj sie do twojej rady

  • 290. Data: 2010-05-04 08:35:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Gość podchodzi i zaczyna walić w drzwi kierowcy, np. w szybę. Przesuwasz
    > się w stronę środka samochodu, żeby w razie czego szybko zmienić miejsce -
    > możesz nawet siąść na miejscu pasażera i czekać spokojnie na rozwój
    > sytuacji.

    wiesz, zakladajac ze atakujacy jest debilem, mozna udowodnic kazda teorie, a
    wlasnie czynisz takie zalozenie