  • 1. Data: 2010-08-20 15:44:05
    Temat: Re: Bluetooth USB - czy do wszystkiego?
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 17:46:13 +0200, bogdan2312 napisał(a):

    > Jezeli kupie sobie "dingla" bluetooth na USB razem z klawiatura, to czy
    > obsluzy mi wiecej urzadzen (poza klawiatura)? Np. myszke, telefon,
    > sluchawki z mikrofonem?

    Jak najbardziej.

  • 2. Data: 2010-08-20 15:46:13
    Temat: Bluetooth USB - czy do wszystkiego?
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

  • 3. Data: 2010-08-20 22:09:02
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Fri, 20 Aug 2010 17:46:13 +0200, bogdan2312 wrote:

    > Jezeli kupie sobie "dingla" bluetooth na USB razem z klawiatura, to czy
    > obsluzy mi wiecej urzadzen (poza klawiatura)? Np. myszke, telefon,
    > sluchawki z mikrofonem?

    NTG, bo to sprawa oprogramowania.

    --
    Mar.

  • 4. Data: 2010-08-21 10:07:53
    Od: FD <F...@f...pl>

    W dniu 2010-08-21 sobota 00:09, MAR pisze:

    > NTG, bo to sprawa oprogramowania.

    nie tylko!

  • 5. Data: 2010-08-21 10:08:14
    Od: FD <F...@f...pl>

    W dniu 2010-08-20 piątek 17:44, Leszek K. pisze:

    > Jak najbardziej.

    niekoniecznie
    zalezy jakie BT

  • 6. Data: 2010-08-24 19:17:22
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

> [...]

    > Jezeli kupie sobie "dingla" bluetooth na USB razem z klawiatura, to czy
    > obsluzy mi wiecej urzadzen (poza klawiatura)? Np. myszke, telefon,

    Zasadniczo, w większości przypadków - tak. Pamiętaj jednak uwagę na to, że
    nie każda klawiatura bezprzewodowa jest na bluetooth.

    Osobiście BT używam takiego dongla:
    http://tinyurl.com/6oxc95

    Działa i mogę z czystym sumieniem polecić.

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2010-08-24 19:17:40
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

> [...]

    Zasadniczo, w większości przypadków - tak. Pamiętaj jednak uwagę na to, że
    nie każda klawiatura bezprzewodowa jest na bluetooth.

    Osobiście do BT używam takiego dongla: