  • 11. Data: 2012-01-27 13:59:36
    Temat: Re: podlaczanie monitora kablem HDMI>DVI
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 27.01.2012 12:40, Radosław Sokół pisze:
    > Nadajniki DVI mogą być odbierane przez odbiorniki HDMI, bo
    > sposób kodowania informacji jest identyczny. W drugą stronę
    > to jednak nie musi działać, bo nadajniki HDMI powinny szyf-
    > rować transmisję, a DVI nie obsługuje szyfrowania. Jeżeli
    > zatem karta graficzna jest zgodna z HDMI+HDCP i korzysta z
    > szyfrowania, monitor DVI nie obsłuży takiego sygnału. Jeśli
    > jednak karta przesyła sygnał bez szyfrowania, odbiór DVI
    > powinien być możliwy.

    HDCP nie ma żadneog związku z działaniem czy nie wspomnianego sposobu
    podłączenia. Jeśli monitor nie obsługuje HDCP to może być problem w
    odtwarzaniu filmów, ale z niczym więcej. Video z HDCP może być tak samo
    transmitowane po DVI jak i HDMI.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 12. Data: 2012-01-27 14:00:51
    Od: robot <a...@o...pl>

    PS
    A w ramach zemsty ściągnę dzisiaj z "internetu" dwa i pół filmu w wysokiej
    rozdzielczości. ;)

    --
    pozdro

  • 13. Data: 2012-01-27 14:01:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (27.01.2012 14:57), Tom01 wrote:
    > To nie jest kwestia monitora. Ma działać bez żadnego gadania. Jeśli na
    > Pańskim LG są objawy jak opisane, to znaczy, że ma Pan
    > najprawdopodobniej nienaturalną rozdzieczość.

    Jakoś ta sama rozdzielczość jest naturalna przy podłączeniu HDMI->DVI.

    A Panowie to byli przed wojną.

    p. m.

  • 14. Data: 2012-01-27 14:02:04
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    > To nie jest kwestia monitora. Ma działać bez żadnego gadania. Jeśli na
    > Pańskim LG są objawy jak opisane, to znaczy, że ma Pan
    > najprawdopodobniej nienaturalną rozdzieczość.

    a guzik prawda, miałem LG monitor i przez HDMI by beznadziejny obraz, z
    założenia HDMI to wejście VIDEO i obraz jest dodatkowo obrabiany przez
    procesor monitora/wyświetlacza(kolory, skalowanie), często da się to
    obrabianie wyłączyć ale np w przypadku mojego LG E2360V nie dało się i
    obraz PC na HDMI był znacznie gorszy niż na DVI (sztucznie podostrzony,
    kolory przekłamane, przeskalowany (brak1:1))

  • 15. Data: 2012-01-28 11:54:48
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.1.2012, GRAG napisał(a):

> [...]
    > obraz PC na HDMI był znacznie gorszy niż na DVI (sztucznie podostrzony,
    > kolory przekłamane, przeskalowany (brak1:1))

    No to jak już tak rzucacie "bzdura"/"guzik prawda" to ja dla równowagi też
    dorzucę. ;D
    "Bezedura!". W domu mam LG M2280D i nie ma żadnych problemów z obrazem
    DVI<>HDMI. Mam też jakieś LG w "tyrce" i też nie ma z nimi żadnych
    problemów.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/