  • 1. Data: 2016-04-20 21:42:51
    Temat: podkładki silikonowe z pastą?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Mam dylemat:
    dawać pastę do silikonowych, czy złożyć na sucho?

    Osobiście skłaniam się ku drugiemu rozwiązaniu, ale spotkałem fabrycznie
    silikonowe + pasta ...

    Włodek

  • 2. Data: 2016-04-20 22:02:44
    Temat: Re: podkładki silikonowe z pastą?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 20.04.2016 o 21:42, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    > dawać pastę do silikonowych, czy złożyć na sucho?
    >
    > Osobiście skłaniam się ku drugiemu rozwiązaniu, ale spotkałem fabrycznie

    Osobiście zawsze kładę pastę, niewielką ilość, bo może i ta silikonowa
    jest miękka ale jakieś mikropory zawsze będą i pasta ma je wypełnić.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2016-04-21 02:20:14
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > Osobiście skłaniam się ku drugiemu rozwiązaniu, ale spotkałem fabrycznie
    > silikonowe + pasta ...

    może teflonowe bez pasty?