  • 1. Data: 2016-10-31 21:33:50
    Temat: po logika
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    kolejny ciekawy temat,
    dlaczego na politechnice warszawskiej (szambie)
    na kierunkach informatycznych szkoli się abiturientów
    z elektroniki na 10x wyższym poziomie niż na kierunkach
    elektronicznych?

    o ile na kierunkach elektronicznych treści można określić jako średnie
    to na informatyce jebali ich treściami można powiedzieć trudnymi...

    jak to jest ?

    (oczywiście wszyscy wiedzą, że dla mnie to banda pederastów)

  • 2. Data: 2016-10-31 21:42:47
    Temat: Re: [OT] po logika
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-31 21:33, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > to na informatyce jebali

    Twoje zainteresowanie seksem, szczególnie związanym z czynnosciami
    aktywnymi w grupach głównie męskich zaczyna być frapujące.

    > (oczywiście wszyscy wiedzą, że dla mnie to banda pederastów)

    No właśnie ...

  • 3. Data: 2016-10-31 21:46:11
    Temat: Re: po logika
    Od: f...@g...com

    użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:

    > jak to jest ?

    Ci co skonstruowali radio czy tv, byli po kierunku elektronika?

    https://youtu.be/oOcBRyQtb_w

  • 4. Data: 2016-10-31 21:50:01
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    podejrzewam, że zostali wyrzuceni z po/pw

  • 5. Data: 2016-10-31 21:53:18
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ja? cfelenie to domena po/pw...