  • 61. Data: 2011-12-29 14:26:48
    Temat: Re: plazma kontra lcd
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4efc74cb$0$1195$65785112@news.neostrada.pl...
    > Bardzo ciekawa i pouczająca dyskusja.
    > Zupełnie taka jak pomiędzy posiadaczami samochodów terenowych z wciągarką i
    > bez wciągarki.

    Zakladajac ze duza czesc posiadaczy terenowek
    jezdzi prawie wylacznie po miescie - nie warto ;P

    Pozdro

  • 62. Data: 2011-12-29 15:17:57
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Eee...tam.
    Nie każdy ma tak jak ja, że zasypiam po 15 minutach (góra) oglądania.
    Poza tym jednak zasypianie przy Full HD 800Hz 3D daje znacznie lepsze
    samomoczopoczucie.

    [mam znajomych , którzy mają kort tenisowy]
    [co prawda grać się na nim nie da, ale mają...]

  • 63. Data: 2011-12-29 15:27:21
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > Tylko pytanie czy warto tyle doplacac do znaczka THX w modelach np. VT w
    > stosunku do ST

    Kto bogatemu zabroni? Kto chce telewizor, kupuje jaki uważa za stosowne.

  • 64. Data: 2011-12-29 15:28:16
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > niedomowienie, czy dobre plazmy sa THX, a zaden LCD nie ? :-)

    LCD też są THX np LG 42LE8500

  • 65. Data: 2011-12-29 23:06:55
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > Sygnal z kabla Vectry. Na sygnale analogowym LCD - porazka
    > na sygnale cyfrowym SD lepiej, ale dalej ZLE
    > na sygnale cyfrowym HD znosnie, ale dalej kolory i plastyka obrazu
    > nie ta.
    > Biorac pod uwage ze w kablu na dzis jest mniej niz 10% kanalow HD
    > dalej zakup lcd stoi u mnie pod sporym znakiem zapytania
    > - jedyny plus jaki widze to ewentualne mniejsze zarcie pradu,

    Ok. miesiąca temu, zajrzałem do podosiedlowej pizzerii, coby piczkę
    sobie jakąś do domu zatargać. Czekając na realizację zamówienia
    pogapiłem się w ichni, 100%LCD, OTVC, chyba z TVN HD, albo któryś
    Polsat, nie pamiętam, Aster, Full HD. Mecz tenisa, wszystkie napisy,
    jakie były widoczne, dałem radę odczytać, zaś sam obraz był jak żyleta i
    tylko ciut ostrość, ale to już do kamer narzekam... Czyściutki, bez
    szumów, mydła, soczysty, stabilny jak kutas w erekcji po viagrze...
    LCD, tak apropo, ma jedną wielką zalete nad pozostałymi - daje się
    oglądać w słoneczny dzień na wolnym powietrzu, gdy słonko go równo
    oświetli, aby tylko nie patrzyć się na ekran pod kątem, pod jakim samo
    sońce go oświetla, bo wtedy nic nie da rady.

    i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako
    stalking.

  • 66. Data: 2011-12-30 12:05:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    >różnice się zacierają. Plazmy zużywają coraz mniej prądu, czerń w LCD
    >zaczyna być bardziej czarna, kolory mniej "oczojebne" bardziej
    >naruralne. Jeśli zależy Ci na parametrach wypisanych w instrukcji,
    >weź plazmę full hd. Będziesz się czuł "trędy" TV zużyje o 3.6zł prądu
    >mniej na rok,

    roznice sa chyba wieksze, w dodatku telewizor moze dzialac dluzej niz
    przepisowe 4h dziennie, a prad drozeje.

    >a pikseli będziesz miał wiecej.

    Jak widac niekoniecznie - choc przydatne chyba dopiero po podlaczeniu
    komputera.

    Cos dla nas starzykow - monitor do projektowania sciezek bez potrzeby
    okularow ? :-)

    J.