  • 51. Data: 2011-12-29 10:41:23
    Temat: Re: plazma kontra lcd
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 29/12/2011 10:14, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale tu mowa o 1024x768 a nie fullHD. Swoją drogą - plazma fullHD nie
    > zmieścilaby się w moim pokoju ;P

    Tyle tego watku ze w koncu sprawdzilem (i sie troche zdziwilem).
    Najmniejsza plazma HD ma 42 cale i kosztuje mniej niz LCD takich samych
    rozmiarow, nawet w wersji 3D ;-)

    --
    Jerry1111

  • 52. Data: 2011-12-29 12:11:38
    Od: "VSS" <s...@v...pl>

    W wiadomości:3727939997$2...@s...com,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> nastukał:
    > Ale tu mowa o 1024x768 a nie fullHD. Swoją drogą - plazma fullHD nie
    > zmieścilaby się w moim pokoju ;P

    to masz pokój wielkości WC ?

    --
    VSS

  • 53. Data: 2011-12-29 13:06:23
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Ale tu mowa o 1024x768 a nie fullHD. Swoją drogą - plazma fullHD nie
    > zmieścilaby się w moim pokoju ;P

    Nawet skromne 42" np. neoPDP ? ;P

    Pozdro

  • 54. Data: 2011-12-29 13:06:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-29 09:48, Robert_J pisze:

    > Nie, on raczej kupił telewizor w tesco 10 lat temu ;-))). Mam sporo
    > takich klientów, kupili parę lat temu telewizorki w biedronce, za 1500
    > (kiedy średni kosztował 4-5 tys.) i mieli pretensje że sygnał jest do
    > dupy ;-)

    Nie kupiłem bo uważałem, że to bez sensu. Kupiłem 2 lata temu plazmę
    Panasonic TX-P42S10E gdyż żadne z lcdeków w tej klasie cenowej (poniżej
    3kpln) nie wytrzymywały porównania z tym telewizorem.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 55. Data: 2011-12-29 13:12:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldek,

    > Nawet skromne 42" np. neoPDP ? ;P

    Mam teraz LCD 37" i juz żona narzeka, że za wielki. 42" razem ze mną
    za drzwi by wystawiła. Już nawet nie wspominam, jakby zareagowała na
    cenę neoPDP...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2011-12-29 13:15:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Ale tu mowa o 1024x768 a nie fullHD. Swoją drogą - plazma fullHD nie
    > zmieścilaby się w moim pokoju ;P

    O 1024x768 mówisz ty i Zenek. To on stwierdził wcześniej, że tańsze
    plazmy mają 1024x768. Ja natomiast stwierdziłem, że lcdki porównywalne
    cenowo z plazmami mają znacznie gorszy obraz - skutecznie zniechęcający
    do przesiadki z CRT na nową technologię. A podawałem wyraźnie, że chodzi
    mi o klasę cenową 2-3 kpln i 42 cale - w czasie gdy podejmowałem decyzję
    czyli 2009 rok. Według mnie to w miarę tani segment, ale nie wiem co to
    jest tanie według Zenka. No i ciężko będzie Zenkowi przekonać mnie, że
    mój telewizor ma 1024x768.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 57. Data: 2011-12-29 13:24:43
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie kupiłem bo uważałem, że to bez sensu. Kupiłem 2 lata temu plazmę Panasonic
    > TX-P42S10E gdyż żadne z lcdeków w tej klasie cenowej (poniżej 3kpln) nie
    > wytrzymywały porównania z tym telewizorem.

    I czesto dalej tak jest.
    Przed swietami porownywalem LCD-ka Samsunga 40"
    (typu nie pamietam ale prod. maj tego roku)
    do starszej juz plazmy hd-ready panasonic PV80.

    Sygnal z kabla Vectry. Na sygnale analogowym LCD - porazka
    na sygnale cyfrowym SD lepiej, ale dalej ZLE
    na sygnale cyfrowym HD znosnie, ale dalej kolory i plastyka obrazu nie ta.
    Biorac pod uwage ze w kablu na dzis jest mniej niz 10% kanalow HD
    dalej zakup lcd stoi u mnie pod sporym znakiem zapytania
    - jedyny plus jaki widze to ewentualne mniejsze zarcie pradu,

    No a filmow z BR na okraglo tez ogladac chyba nie sposob ;)

    Pozdro

  • 58. Data: 2011-12-29 13:46:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >skutecznie zniechęcający do przesiadki z CRT na nową technologię. A
    >podawałem wyraźnie, że chodzi mi o klasę cenową 2-3 kpln i 42 cale

    tak nawiasem mowiac, doksztalcam sie u panasonica, THX

    http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/Telewizo
    ry+VIERA/Rozwi%C4%85zania+VIERA+/1.3.+Kolor/7637104/
    index.html

    niedomowienie, czy dobre plazmy sa THX, a zaden LCD nie ? :-)

    J.

  • 59. Data: 2011-12-29 14:07:09
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > niedomowienie, czy dobre plazmy sa THX, a zaden LCD nie ? :-)

    Tylko pytanie czy warto tyle doplacac do znaczka THX w modelach np. VT w
    stosunku do ST

  • 60. Data: 2011-12-29 14:10:26
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Bardzo ciekawa i pouczająca dyskusja.
    Zupełnie taka jak pomiędzy posiadaczami samochodów terenowych z wciągarką i
    bez wciągarki.