  • 1. Data: 2011-01-14 20:52:59
    Temat: play24 dziala inaczej.
    Od: jg <f...@f...pl>

    witam,

    mam wrazenie, ze play24 ostatnimi dniami dziala jak chce... i chyba
    wyjasnilo sie, jak uciekly mi kiedys (pisalem o tym na grupie) pakiety
    100min na stacjonarne. wczoraj chociazby majac jeden wolny pakiet
    100min/5zl probowalem go wlaczyc... serwis sie trochu wysypal podczas tej
    czynnosci i 5zl mi co prawda nie ubylo, ale pakiet ubyl. teraz nie mam
    wolnych pakietow i nie mam juz mozliwosci aktywowania takowego. super...

    czy komus tez tak sie dzieje?

    ps. w tej chwili tez play24 lezy...

    --
    jg

  • 2. Data: 2011-01-15 06:25:42
    Temat: Re: play24 dziala inaczej.
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 21:52:59 +0100, jg <f...@f...pl> wrote:

> [...]
    >czynnosci i 5zl mi co prawda nie ubylo, ale pakiet ubyl. teraz nie mam
    >wolnych pakietow i nie mam juz mozliwosci aktywowania takowego. super...

    Ogólnie to od dłuższego już czasu są problemy z aktywacją pakietów,
    niedziałaniem kodów i, różnymi problemami związanymi z play24 więc
    różne rzeczy się dzieją.
    Skoro aktywowałeś pakiet to myślę że prędzej czy później go
    dostaniesz, kase z konta pobiera w momencie gdy przyznawane są minuty,
    chodzi o to że pakiety nie aktywują się odrazu jak było kiedyś play ma
    24godziny na aktywacje. Ostatnio na aktywacje pakietu czekałem jakieś
    14 godzin.

  • 3. Data: 2011-01-15 21:33:41
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 07:25:42 +0100, dizel napisał(a):

    > chodzi o to że pakiety nie aktywują się odrazu jak było kiedyś play ma
    > 24godziny na aktywacje.

    No to sie spozniaja... Obstaje przy swojej wersji...

    --
    jg