  • 1. Data: 2011-01-13 19:06:15
    Temat: Jak odzyskac numery z karty backup - K610i padl - bialy wyswietlacz
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Witam;
    Mialem sobie leciwego K610i i chyba sie na mnie pogniewal bo chcialem go
    zastapic czyms w rodzaju HTC G1, Nokia C6-7 lub Nokia e71, ale o wyborze
    tel. moze pozniej...

    Wiec ten K610i sluzyl mi wiele lat w pracy- dosc szybki, pojemny itd...
    Mialem na nim prawie pol tysiaca kontaktow, ktore sa dla mnie wazne.
    Teraz mam problem - jak zapisana kopie zapasowa bazy telefonow z karty
    pamieci wrzucic na inny telefon?
    Wlozylem ta karte do laptopa i znalazlem plik z backup'em:
    /System/PIM/PB_Backup.vcf - jest to plik wizytowki, ale po probie wrzucenia
    do OE czy innego programu pocztowego numery sie mieszaja. Podobnie ma sie
    sprawa z wrzuceniem tego pliku na inny telefon.
    Czy do zachowania kolejnosci i odzyskania numerow musze uzyc koniecznie SE
    K610i czy moze to byc dowolny Sony Ericsson?
    Moze jest jakis program do konwentorowaniu wizytowki SE na inny telefon?
    Poradzcie cos co z tym zrobic! Dzieki.

    Roger(OS)

  • 2. Data: 2011-01-13 20:36:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-13 20:06, Roger(OS) pisze:
> [...]
    > K610i czy moze to byc dowolny Sony Ericsson?
    > Moze jest jakis program do konwentorowaniu wizytowki SE na inny telefon?

    A jak przełożysz tą kartę SIM do innego telefonu to już kontaktów nie
    widzisz?
    Ja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu mam wszystko co było na
    tej karcie. Potem sobie jeszcze przekopiowałam z SIM na telefon.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-01-13 22:15:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    animka pisze tak:

    > A jak przełożysz tą kartę SIM

    kartę pamięci nie sim :)

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2011-01-13 22:32:41
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-01-13 19:06, Roger(OS) <s...@z...pl> wrote:
> [...]
    > K610i czy moze to byc dowolny Sony Ericsson?
    > Moze jest jakis program do konwentorowaniu wizytowki SE na inny telefon?

    To jest standardowy plik i nie-zepsute programy działają dobrze. W
    szczególności mój Outlook sobie radził. Jak go wrzucisz przez Bluetooth
    na w miarę dowolny telefon SonyEricsson to zostanie rozpoznany i
    zaimportowany (czasami są problemy z polskimi znaczkami). Możesz też
    spróbować go przemielić przez MyPhoneExplorer do wielu formatów.

  • 5. Data: 2011-01-13 23:01:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-13 23:15, PiteR pisze:

    > kartę pamięci nie sim :)

    Jeśli ma kontakty na karcie pamięci, a nie SIM, to też można.
    Podejrzewam, że kontaktów z SIM-a nie usunął.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-14 09:46:28
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 21:36:01 +0100, animka napisał(a):

> [...]
    > Ja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu mam wszystko co było na
    > tej karcie. Potem sobie jeszcze przekopiowałam z SIM na telefon.

    Kontakty nie sa na karcie SIM bo ta ma pojemnosc max cos okolo 250sztuk -
    wszystkie kontakty okolo 500 i z 800-1000 numerow telefonow mam na KARCIE
    PAMIECI - ba SE ma inne karty niz reszta telefonow i nie mozna jej wlozyc w
    inny tel, co najwyzej kopiowac sam plik bazy na inny tel - ale jak pisalem
    nie dziala to...
    Potrzebuje jakiegos programu do konwersji SE --> Nokia, Samsung etc...
    Badz jakiegos innego rozwiazania.

    Roger(OS)

  • 7. Data: 2011-01-14 10:19:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Roger(OS)" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > PAMIECI - ba SE ma inne karty niz reszta telefonow

    > Potrzebuje jakiegos programu do konwersji SE --> Nokia, Samsung etc...

    Próbowałeś odpalić plik z kontaktami w notatniku?

  • 8. Data: 2011-01-14 14:01:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 11:19:43 +0100, qwerty wrote:

    >Próbowałeś odpalić plik z kontaktami w notatniku?

    Windows wzorem apple - utrudnia proste operacje :-)

    A przy 500 kontaktach to jest rozwiazanie ostateczne :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-01-14 14:53:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 20:06:15 +0100, Roger(OS) napisał(a):

    > Moze jest jakis program do konwentorowaniu wizytowki SE na inny telefon?
    > Poradzcie cos co z tym zrobic! Dzieki.

    Rozwiązanie najrozsądniejsze - inwestujesz na allegro niecałe 60 zł za
    wyświetlacz z wysyłką, wymieniasz wyświetlacz, podpinasz telefon do
    komputera, zgrywasz kontakty, kasujesz zawartość telefonu, sprzedajesz
    telefon za 60-80 zł, zarobione pieniądze przepijasz... (fakt, że piwem, bo
    po odliczeniu haraczu dla alledrogo wyjdziesz na zero, chyba, że sprzedasz
    w inny sposób)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 10. Data: 2011-01-15 07:15:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    animka pisze tak:

    > Podejrzewam, że kontaktów z SIM-a nie usunął.

    Może nic nie trzymał na SIM i teraz jest zonk. Bo SIM ma pojemność
    tylko 250 numerów a telefon np 1000. Dlatego warto odzielnie
    eksportować książkę jako osobne pliki jeden vcf na numer tel.

    --
    Piotr