    From: dizel <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: play24 dziala inaczej.
    Date: Sat, 15 Jan 2011 07:25:42 +0100

    On Fri, 14 Jan 2011 21:52:59 +0100, jg <f...@f...pl> wrote:

    >witam,
    >
    >mam wrazenie, ze play24 ostatnimi dniami dziala jak chce... i chyba
    >wyjasnilo sie, jak uciekly mi kiedys (pisalem o tym na grupie) pakiety
    >100min na stacjonarne. wczoraj chociazby majac jeden wolny pakiet
    >100min/5zl probowalem go wlaczyc... serwis sie trochu wysypal podczas tej
    >czynnosci i 5zl mi co prawda nie ubylo, ale pakiet ubyl. teraz nie mam
    >wolnych pakietow i nie mam juz mozliwosci aktywowania takowego. super...
    >
    >czy komus tez tak sie dzieje?

    Ogólnie to od dłuższego już czasu są problemy z aktywacją pakietów,
    niedziałaniem kodów i, różnymi problemami związanymi z play24 więc
    różne rzeczy się dzieją.
    Skoro aktywowałeś pakiet to myślę że prędzej czy później go
    dostaniesz, kase z konta pobiera w momencie gdy przyznawane są minuty,
    chodzi o to że pakiety nie aktywują się odrazu jak było kiedyś play ma
    24godziny na aktywacje. Ostatnio na aktywacje pakietu czekałem jakieś
    14 godzin.