  • Data: 2010-03-31 14:56:15
    Temat: Re: play porazka
    Od: Szymon M <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-03-31 16:23, Tomek pisze:

    > To ty płacisz za smsy w Play Fresh? Gratuluję. Jak to zrobiłeś? Bo chyba
    > nie chcesz nam wmówić, że doładowujesz konto po 5pln i dlatego ci
    > pobiera kasę. Zero w tym logiki.

    Fresha używam tylko i wyłącznie do wysyłania smsów przez www. Główny
    numer mam w innej sieci. Nienawidzę pisać smsów na telefonie a 10h
    dziennie siedzę przy kompie, więc wygodne dla mnie było korzystanie z
    tej bramki. Nie opłaca mi się ładować tego numeru co miesiąc za 30zł
    więc czasami zdarzało mi się za smsy we freshu zapłacić. 9gr to nie jest
    zła cena.