-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!q33g2000vbt.googlegroups.com!not-for-mail
From: plumbum <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
Date: Wed, 26 May 2010 03:11:36 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 43
Message-ID: <c...@q...googlegroups.com>
References: <0...@z...googlegroups.com>
<ht08sr$d4r$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.13.38.135
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1274868697 23169 127.0.0.1 (26 May 2010 10:11:37 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 May 2010 10:11:37 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: q33g2000vbt.googlegroups.com; posting-host=195.13.38.135;
posting-account=jCaJ4AoAAAC7IKKK7EumEi13GvYNeAZe
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3)
Gecko/20100401 Firefox/3.6.3,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:994057
[ ukryj nagłówki ]On 19 Maj, 10:52, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "plumbum" <p...@g...com> napisał w
>
> >mam problem z operatorem Play, po 2 miesiącach rozpatrywania nie
> >wykonał mi zlecenie cesji numeru ( z firmy na inną firmę).
> >Ponoszę straty każdego miesiąca gdyż nie mogę teraz zaksięgować
> >faktur
> >i odliczyć vat-u (stara firma nie istnieje, jest wyrejestrowana)
> >Co zrobić?
> >czy napisać pismo i płacić tylko ceny netto aż do czasu otrzymania
> >korekt i ponownie złozyć wniosek?
> >Czy wypowiedzieć umowę?
>
> Reklamacje pisz, w imieniu starej firmy. "Nasza umowa zostala
> rozwiazana i przeniesiona na .."
>
> A z nowej mozesz zadzwonic i spytac co z faktura, bo nie przyslali,
> ewentualnie niech cos przyfaksuja, bo inaczej nie masz jak zaplacic
> :-)
>
> J.
Witam
tak tez zrobiłem, pisma wysłane przez obie firmy
w międzyczasie zawieszone połączenia wychodzące bo f-ra na nowy
podmiot nie przyszła.
okazało się iż cesja nie wykonana gdyż zdaniem centrali brakowało
dokumentu: "Porozumienie dotyczące przeniesienia praw i
obowiązków .... "
tyle że dokument ten został sporządzony, ja mam swoją kopię, wynika z
tego iż pracownik salonu Playa nie dostarczył dokumentu do centrali.
Mam w związku z tym pytanie:
cesja niewykonana okazuje się iż z błędu Playa, brak nowych faktur na
nowy podmiot, zaraz telefon zostanie zawieszony z winy niezapłaconych
rachunków, kto ponowi w takiej sytuacji odpowiedzialność za ewentualne
wypowiedzenie umowy (cyrograf jeszcze obowiązuje, telefon wzięty w
promocji)
pozdro i dzięki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
Najnowsze wątki
- 2024-07-10 Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- 2024-07-10 Droga dwukierunkowa
- 2024-07-10 Elektryki są fajne
- 2024-07-10 Elektryki są fajne :(
- 2024-07-09 USB -> jack
- 2024-07-10 Kompakt WC z montażem
- 2024-07-10 Gorąco za oknem, to napisałem piosenkę o grupowiczach
- 2024-07-09 Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- 2024-07-10 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-07-10 Białystok => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-10 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-07-10 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=