eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay - niewykonana cesja umowy, co dalej? › Re: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!q33g2000vbt.googlegroups.com!not-for-mail
    From: plumbum <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: play - niewykonana cesja umowy, co dalej?
    Date: Wed, 26 May 2010 03:11:36 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 43
    Message-ID: <c...@q...googlegroups.com>
    References: <0...@z...googlegroups.com>
    <ht08sr$d4r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.38.135
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1274868697 23169 127.0.0.1 (26 May 2010 10:11:37 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 May 2010 10:11:37 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q33g2000vbt.googlegroups.com; posting-host=195.13.38.135;
    posting-account=jCaJ4AoAAAC7IKKK7EumEi13GvYNeAZe
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:994057
    [ ukryj nagłówki ]

    On 19 Maj, 10:52, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "plumbum" <p...@g...com> napisał w
    >
    > >mam problem z operatorem Play, po 2 miesiącach rozpatrywania nie
    > >wykonał mi zlecenie cesji numeru ( z firmy na inną firmę).
    > >Ponoszę straty każdego miesiąca gdyż nie mogę teraz zaksięgować
    > >faktur
    > >i odliczyć vat-u (stara firma nie istnieje, jest wyrejestrowana)
    > >Co zrobić?
    > >czy napisać pismo i płacić tylko ceny netto aż do czasu otrzymania
    > >korekt i ponownie złozyć wniosek?
    > >Czy wypowiedzieć umowę?
    >
    > Reklamacje pisz, w imieniu starej firmy. "Nasza umowa zostala
    > rozwiazana i przeniesiona na .."
    >
    > A z nowej mozesz zadzwonic i spytac co z faktura, bo nie przyslali,
    > ewentualnie niech cos przyfaksuja, bo inaczej nie masz jak zaplacic
    > :-)
    >
    > J.

    Witam
    tak tez zrobiłem, pisma wysłane przez obie firmy
    w międzyczasie zawieszone połączenia wychodzące bo f-ra na nowy
    podmiot nie przyszła.
    okazało się iż cesja nie wykonana gdyż zdaniem centrali brakowało
    dokumentu: "Porozumienie dotyczące przeniesienia praw i
    obowiązków .... "
    tyle że dokument ten został sporządzony, ja mam swoją kopię, wynika z
    tego iż pracownik salonu Playa nie dostarczył dokumentu do centrali.
    Mam w związku z tym pytanie:
    cesja niewykonana okazuje się iż z błędu Playa, brak nowych faktur na
    nowy podmiot, zaraz telefon zostanie zawieszony z winy niezapłaconych
    rachunków, kto ponowi w takiej sytuacji odpowiedzialność za ewentualne
    wypowiedzenie umowy (cyrograf jeszcze obowiązuje, telefon wzięty w
    promocji)
    pozdro i dzięki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: