  • 1. Data: 2010-07-16 14:19:09
    Temat: play 4
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    http://wyborcza.pl/1,75248,8143748,Play_ma_juz_czter
    y_miliony_uzytkownikow.html

  • 2. Data: 2010-07-16 14:29:12
    Temat: Re: play 4
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-07-2010 o 16:19:09 Negro <3...@w...pl> napisał(a):

    > http://wyborcza.pl/1,75248,8143748,Play_ma_juz_czter
    y_miliony_uzytkownikow.html

    BTW
    Kim jest użytkownik lub klient? Uaktywniona karta SIM? Czy jak oni to
    liczą?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-07-16 14:38:02
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr M wrote:
    > Kim jest użytkownik lub klient? Uaktywniona karta SIM? Czy jak oni to
    > liczą?

    Najpewniej chodzi o "aktywną kartę SIM" wg definicji GUS. Czyli
    zakupiony i nieużywany (ale aktywowany) starter Play też jest przez
    rok+karencja zaliczany do tego elitarnego grona.

    Jakub

  • 4. Data: 2010-07-16 15:15:24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-07-2010 o 16:38:02 Jakub Danecki <j...@d...net>
    napisał(a):

    > Najpewniej chodzi o "aktywną kartę SIM" wg definicji GUS. Czyli
    > zakupiony i nieużywany (ale aktywowany) starter Play też jest przez
    > rok+karencja zaliczany do tego elitarnego grona.

    To w takim razie takie artykuły maja wielki sens. Bo tak sobie myślę, że
    jak im PR czy marketing zasugeruje, to sobie sami uaktywnią z 50 tyś kart.

  • 5. Data: 2010-07-16 15:46:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w
    Dnia 16-07-2010 o 16:38:02 Jakub Danecki <j...@d...net>

    Ostatnio chyba UKE stosowal nawet ostrzejsza definicje -
    uzytkownicy ktorzy wykonali polaczenie w czasie 3 miesiecy.

    >To w takim razie takie artykuły maja wielki sens. Bo tak sobie
    >myślę, że jak im PR czy marketing zasugeruje, to sobie sami
    >uaktywnią z 50 tyś kart.

    ale 50 tys przy 4 mln to malo, chyba ze brakuje do premii rocznej
    :-)

    Tak czy inaczej - konkurencja tez ma takie "spiochy".

    J.

  • 6. Data: 2010-07-16 16:40:12
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > Ostatnio chyba UKE stosowal nawet ostrzejsza definicje - uzytkownicy
    > ktorzy wykonali polaczenie w czasie 3 miesiecy.

    Uojezu, szaleństwo :) Mam nadzieję, że jakiekolwiek płatne połączenie...
    W tym transmisję danych.

    > ale 50 tys przy 4 mln to malo, chyba ze brakuje do premii rocznej :-)

    No takie ilości to błąd odczytu.

    > Tak czy inaczej - konkurencja tez ma takie "spiochy".

    Play i tak tak - simplusy, simdata i taktaki potrafiły działać nawet po
    2-3 lata od czasu upłynięcia regulaminowych terminów wyłączenia.

    Jakub