  • 1. Data: 2013-05-21 12:31:09
    Temat: pisanie duzymi kawalkami
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    zwykle kod pisze malymi kawalkami po najwyzej
    kilka linijek po czym kompiluje,

    zauwazyl;em jednak ze jesli czasem jestem
    zmeczony i nie chce mi sie kompilowac to
    jestem w stanie napisac kilkanascie procedur
    w samym edytorze bez ich skompilowania i
    wtedy idzie to diablenie szybko (ale
    jeszcze nie wiem jak pozniej z uruchamianiem tego)

    czy ktos stosuje takie podejscie ?

  • 2. Data: 2013-05-23 12:33:10
    Temat: Re: pisanie duzymi kawalkami
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 maja 2013 12:31:09 UTC+2 użytkownik firr kenobi napisał:

> [...]
    > w samym edytorze bez ich skompilowania i
    > wtedy idzie to diablenie szybko (ale
    > jeszcze nie wiem jak pozniej z uruchamianiem tego)

    Ze mna jest odwrotnie. Gdy jestem wypoczety to wklepuje duzo
    kodu, raz kompiluje, raz uruchamiam i czesto okazuje sie,
    ze dziala bez poprawek. Natomiast po pogryzieniu przez kleszcza
    wpisuje 3-4 linijki i nawet nie chce sie skompilowac :D

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-05-23 13:11:26
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 12:33:10 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

> [...]
    >
    > ze dziala bez poprawek. Natomiast po pogryzieniu przez kleszcza
    >
    > wpisuje 3-4 linijki i nawet nie chce sie skompilowac :D

    ja zwykle (wasciwie zawsze) kompiluje co kilka
    linijek - jest to niezwykly spowalniacz poniewaz
    jak latwo obliczyc uruchomienie kilkuset linijek
    wiaze sie z setką komilacji i setką testów
    przez uruchomienia
    Ostatnio bylem masakrycznie zmeczony (do czego
    walnie przyczynil sie straszny bol w kosciach
    od kleszcza to sie zgadza) ze nie chcialo mi
    sie kompilowac i wklepalem wiekszosc (moze
    nie wiekszoswc ale scisle rzecz biorac chyba
    okolo polowe) kodu skladajacego sie na 'soccer5 '
    na sucho, niejako z pamieci -- nie wiem jedak
    czy na codzien jestem w stanie sie do tego
    zmusic bo to dziala chyba tylko w okreslonych
    sytuacjach

  • 4. Data: 2013-05-23 14:43:23
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 13:11:26 UTC+2 użytkownik firr kenobi napisał:

    > na sucho, niejako z pamieci -- nie wiem jedak
    > czy na codzien jestem w stanie sie do tego
    > zmusic bo to dziala chyba tylko w okreslonych
    > sytuacjach
    No coz, wszystko zalezy od psychofizycznej formy.