  • 1. Data: 2010-06-06 08:55:37
    Temat: pionier 1330-1530 aktualna lista kanałów
    Od: z <z...@g...pl>

    Szukam od paru dni i nie znalazłem.
    Potrzebna jest mi lista kanałów z aktualną TvTrwam i TNK.
    Ostatnie pliki z 9 maja. Jakoś nie umiem tego ręcznie powklepywać.
    Może ma ktoś pod ręką?

  • 2. Data: 2010-06-06 10:23:55
    Temat: Re: pionier 1330-1530 aktualna lista kanałów
    Od: "DareckY" <...@...1>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam od paru dni i nie znalazłem.
    > Potrzebna jest mi lista kanałów z aktualną TvTrwam i TNK.
    > Ostatnie pliki z 9 maja. Jakoś nie umiem tego ręcznie powklepywać.
    > Może ma ktoś pod ręką?

    A masz tuner HD , bo TV ojca dyryktora już tylko na tunerze HD .

  • 3. Data: 2010-06-06 10:55:34
    Od: z <z...@g...pl>

    DareckY pisze:

    > A masz tuner HD , bo TV ojca dyryktora już tylko na tunerze HD .

    Nie śledzę tematu ale nigdzie nie słyszałem o wymianie tunerów.
    Mam tylko info od widzów że trzeba zmienić parametry.

    "
    Nowe parametry odbioru TV TRWAM i RADIA MARYJA

    Od 1 czerwca 2010 r. tylko te ustawienia będą aktywne.
    Satelita ASTRA 1KR 19,2° East

    Transponder: 59
    Częstotliwość: 10862 MHz
    Polaryzacja: H (pozioma)