  • 1. Data: 2010-06-03 20:46:14
    Temat: UPC padło?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Tuż przed 21 padł internet, telefon, w tv cyfrowej i analogowej zero
    sygnału. Na numer UPC nie da się dodzwonić... Czyżby jakaś większa awaria?

    A może to jest przyczyna?

    http://wiadomosci.onet.pl/2682,2179991,burza_nad_war
    szawa_awaria_pradu_i_zalana_stacja_metra,wydarzenie_
    lokalne.html

    Niby ich strona działa, ale żadnych informacji...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-06-03 21:46:29
    Temat: Re: UPC padło?
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 20:46:14 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Tuż przed 21 padł internet, telefon, w tv cyfrowej i analogowej zero
    > sygnału.

    Internet dziala (krakow), analog dziala, po 20 byly te same problemy co
    mieli wszyscy z satelitami - tzn nie dzialaly pakiety TVN i polsatu w tv
    cyfrowej (w analogu byly).
    Co do telefonu to nie wiem, bo nie mam

    --
    Mark

  • 3. Data: 2010-06-04 05:39:17
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 03-06-2010 23:46, Mark pisze:

    > Internet dziala (krakow), analog dziala, po 20 byly te same problemy co
    > mieli wszyscy z satelitami - tzn nie dzialaly pakiety TVN i polsatu w tv
> [...]

    w trojmiescie w analogu tez momentami nie bylo (polsaty) netu i telefonu
    od nich nie mam, wiec nie wiem.