  • 1. Data: 2009-03-09 12:02:13
    Temat: pilot uniwersalny...
    Od: BearBag <c...@g...com>

    poniewaz odkad mam amplituner musze dzien w dzien uzywac czterech
    pilotow (TV, tuner sat, aplituner, dvd) zaczynam zastanawiac sie nad
    jednym wypasionym pilotem do wszystkiego.
    Czy takie rozwiazanie sprawdza sie na codzien? Nie pisze tu o byle
    czym za 8zl tylko jakims troche bardziej rozbudowanym urzadzeniu ktore
    mozna w dowolny sposob skonfigurowac i nauczyc wpospolpracowac z
    kilkoma niezaleznymi odbiornikami.
    ktos to testuje u siebie w domu? moze ktos poleci jakis konkretny
    model. Moze byc allegro.
    Z gory dzieki za opinie.

  • 2. Data: 2009-03-09 12:13:16
    Temat: Re: pilot uniwersalny...
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > kilkoma niezaleznymi odbiornikami.
    > ktos to testuje u siebie w domu? moze ktos poleci jakis konkretny

    Zobacz ofertę firmy Elmak. Kiedyś maiłem ich pilota, bardzo sobie chwaliłem.

    Grzexs

  • 3. Data: 2009-03-09 12:18:46
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    BearBag napisał(a):

> [...]
    > czym za 8zl tylko jakims troche bardziej rozbudowanym urzadzeniu ktore
    > mozna w dowolny sposob skonfigurowac i nauczyc wpospolpracowac z

    Na razie się sprawdza, mam TV Panasonic TX-21PZ1P, combo Samsunga
    (VHS+DVD) DVD-V6700, tuner sat. Technisata Digit S2-CD i DVD Korra 2238.
    Wszystko to ładnie obsługuje pilot Vivanco UR820 (uczący się).

    "Od ręki" ruszył tylko telewizor, więc uczenie kodów bardzo się przydało.
    Fajną funkcją jest priorytet regulacji głośności- niezależnie od aktywnego
    w pilocie urządzenia, klawisze Volume+- oraz Mute działają zawsze na
    wybrane urządzenie (u mnie telewizor).

    Dałem 40 zł- dokładnie ta aukcja:
    http://www.allegro.pl/item565672719_najlepszy_pilot_
    uniwersalny_z_lcd_learn_vivanco.html

    Łatwy w programowaniu, wygodny w dotyku (bardzo przyjemne plastiki), ciut
    duży/masywny, ale do przeżycia. Pewną wadą jest pamięć tylko 100 dodatkowych
    (wyuczonych) kodów klawiszy- maks. 40 na urządzenie. Zaleta- wyświetlacz,
    nie trzeba pamiętać aktywnego urządzenia.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-03-09 13:05:09
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > ktos to testuje u siebie w domu? moze ktos poleci jakis konkretny
    > model. Moze byc allegro.

    Papuga notorycznie mi wpierdzela przyciski w pilotach i dobrala sie juz do
    pilota z yamahy
    Szukalem czegos prostego zeby nie zal bylo dac papudze na pozarcie ( lubi
    ogladac TV i przygryzac pilotami :) )
    Konkret? W nieistniejacym juz Plusie pilot za 15 zl.
    Ogladajac go powatpiewalem w to co na nim napisano "uczacy sie"
    Rewelacja! Pancerny z frontem aluminowym made in germany nie jakis badziew z
    chin.
    Jak kazdy typowy pilot uniwersalny ma bogata liste kodów do róznych urzadzen
    i mozna go tez uczyc.
    Jedynym pilotem jakiego nie zastapil u mnie to odbiornika telewizji N. Nie
    ma kodu i nie chce sie tez nauczyc z oryginalu.
    Kazdy przycisk na tym pilocie mozna dowolnie nauczyc z innego oryginalu. W
    ten sposób gdy standardowy uklad przycisków
    nie do konca nam pasuje albo gdy nie ma urzadzenia na liscie kodów uczymy
    pilot wedlug wlasnego widzimisie.
    Sa nawet makra tzn. wysylanie sekwencji kodów. Np. do kilku urzadzen naraz
    albo gdy w urzadzeniu mam potrzebe czesto wejsc w konkretne miejsce w menu
    to pilot za jednym nacisnieciem wysyla sekwencje kodów. I wyrecza nas w
    naciskaniu kilku przycisków po kolei.
    I to tylko za 15 zlotych. Czasem warto cos kopic cos w markecie.
    Nie wspomne ile kosztuje logitech :(((

    Marek

  • 5. Data: 2009-03-09 15:49:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    marko1a wrote:
    > Konkret? W nieistniejacym juz Plusie pilot za 15 zl.
    > Jedynym pilotem jakiego nie zastapil u mnie to odbiornika telewizji N.

    Mam podobnie z pilotem z Lidla - znakomite wykonanie za około 20zł,
    niestety nie potrafi nauczy się około połowy kodow z N-ki, choc inne
    urządzenia łyknął bez zająknięcia. I w przypadku N-ki nie jest to
    problem błędow tylko czegoś nietypowego w protokole.

  • 6. Data: 2009-03-09 15:56:26
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Papuga notorycznie mi wpierdzela przyciski w pilotach i dobrala sie juz do
    > pilota z yamahy
    (...)
    > Jedynym pilotem jakiego nie zastapil u mnie to odbiornika telewizji N.

    Uważaj na tego pilota od N-ki bo nie jest on Twoją własnością.

    e.

  • 7. Data: 2009-03-09 16:02:28
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Może BearBag trolluje, a może i nie... Ale donosi :

    > ktos to testuje u siebie w domu? moze ktos poleci jakis konkretny
    > model. Moze byc allegro.

    Weź tego, przynajmniej się nie zgubi : < http://42.pl/u/1yvb >

    P,NMSP :)
    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Kosci czlowieka sa polaczone lokciami do kolan.

  • 8. Data: 2009-03-09 20:23:41
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > urządzenia łyknął bez zająknięcia. I w przypadku N-ki nie jest to
    > problem błędow tylko czegoś nietypowego w protokole.

    Dotyczy to nie tylko N-ki. Mam taką badziewną wieżę a'la Biedronka, a
    podstawowej funkcji jak głośniej / ciszej ten pilot nie mógł opanować.
    Ale padł po jakich sześciu miesiącach. Ogólnie - badziewie. O instrukcji
    nie wspominam, bo pod stołem leżałem ze śmiechu.

    Grzexs

  • 9. Data: 2009-03-09 20:36:41
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    BearBag <c...@g...com> wrote:

    > ktos to testuje u siebie w domu? moze ktos poleci jakis
    > konkretny
    > model. Moze byc allegro.

    Logitech, seria Harmony (kilka modeli juz jest). Mam go juz rok i
    nadal jestem nim zachwycony. Wspólpracuje absolutnie ze
    wszystkim, konfiguruje sie go po podlaczeniu do peceta, sciagajac
    dane n/t posiadaneg sprzetu z ogromnej bazy danych via internet.
    A jesli nawet czegos nie ma w tejze bazie, to mozna go po prostu
    naumiec za pomoca oryginalnego pilota. Potrafi wydawac z siebie
    zarówno pojedyncze komendy, jak i cale ich sekwencje (tzn np.
    slucham radia, wciskam Acitivity i "chce ogladac TV", wtedy z
    pilota lecia cala sekwencja komend: przelaczajaca tryb pracy
    amplitunera, uruchamiajaca TV, zmieniajaca brzmienie dzwieku w AV
    i tak dalej. Konfigurowac w nim mozna absolutnie wszystko, od
    napisów na wyswietlaczu przy programowalnych przyciskach
    poczawszy, na bardzo niskopoziomowych niuansach skonczywszy.

    A i jeszcze jedna jego zaleta: nie ma na nim miliona stu
    piecdziesieciu przycisków na wszystkie mozliwe okazje, jedynie
    dosc podstawowy komplet, a wszelkie nietypowe (dla normalnych
    zastosowan) komendy zalatwia sie przyciskami programowalnymi.

    Wada (jedyna chyba): pilot ten dla osoby nietechnicznej i/lub
    nieposiadajacej komputera z internetem jest wlasciwie
    bezuzyteczny. Chyba, ze ktos znajomy go zaprogramuje, wreczy i
    bedzie on traktowany na zasadzie czarnej skrzynki.

    J.

  • 10. Data: 2009-03-09 21:18:51
    Od: BearBag <c...@g...com>

    myslalem raczej o czyms takim
    http://www.allegro.pl/item574665893_pilot_dotykowy_u
    czacy_uniwersalny_kolorowy_wyswiet.html
    bo skad bede wiedzial ktory przycisk za co odpowiada jesli bede mial
    tego pilota do 4 roznych urzadzen?
    a tu mozna sobie wybrac dowolny opis przycisku w zaleznosci od
    urzaedzenia ktorym ma sterowac.
    Takie cos chyba by sie sprawdzilo. Mial ktos cos takiego ?