  • 21. Data: 2009-03-10 17:06:21
    Temat: Re: pilot uniwersalny...
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    BearBag <c...@g...com> wrote:

    > no tak ale do 200zl mozna kupic tylko z serii 500 a tam nie
    > widze
    > zadnej mozliwosci dodawania opisu pod przycikami czy na nich.

    Mam wlasnie taki serii 500, konkretnie 525, opisy Ci sie
    pojawiaja przy bocznych przyciskach po bokach wyswietlacza.
    Cztery przciski to wcale nie za malo - po pierwsze pilot sam
    bedzie je "podmienial" w zaleznosci od tego, co aktualnie robisz
    (ogladasz TV, sluchasz radia itp), a jesli nawet chcesz im
    przypisac wiecej funkcji - tez nie problem, pod wyswietlaczem sa
    dwa klawisze przerzucajace "strony" wyswietlacza.
    A pozostale przyciski sa traktowane jako podstawowe, im tez
    oczywiscie mozna przypisac wszystko, ale ich opis jest traktowany
    jako uniwersalny. Bo i po co zmienac opisy przycisków
    numerycznych, "mute" czy "play", "pause" itp.?

    J.

  • 22. Data: 2009-03-10 18:27:01
    Od: r...@m...com

    > poniewaz odkad mam amplituner musze dzien w dzien uzywac czterech
    > pilotow (TV, tuner sat, aplituner, dvd) zaczynam zastanawiac sie nad
    > jednym wypasionym pilotem do wszystkiego.
    > Czy takie rozwiazanie sprawdza sie na codzien? Nie pisze tu o byle
    > czym za 8zl tylko jakims troche bardziej rozbudowanym urzadzeniu ktore
    > mozna w dowolny sposob skonfigurowac i nauczyc wpospolpracowac z
    > kilkoma niezaleznymi odbiornikami.
    > ktos to testuje u siebie w domu? moze ktos poleci jakis konkretny
    > model. Moze byc allegro.
    > Z gory dzieki za opinie.

    Kupiłem w sklepie "wszystko po 5 zł"
    Dokładnie taki sam jak ten
    http://zdjecia.swistak.pl/03/542/3542305_1_b.jpg
    Jako że 5 zł to nawet nie spodziewałem się że będzie wogóle działał, a tu miła
    niespodzianka, powiem że działa całkiem dobrze, obsługuje mi zarówno TV jak i
    magnetowid.

  • 23. Data: 2009-03-10 18:40:08
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > niespodzianka,  powiem że działa całkiem dobrze, obsługuje mi zarówno TV jak i

    akurat bardzo podobny uzytkowala siostra, po paru tygodniach gumowe
    klawisze sie wykruszyly a pilot tracil pamiec srednio co kilka dni
    wiec akurat nie czegos takiego szukam, choc być moze masz calkiem inny
    model. Ja kojarze tylko ten sam sposob rozmieszczenia i ksztalt
    przyciskow.
    Ja szukam czegos o wiele inteligentniejszego wiec byc moze skusze sie
    na logitecha jak polecaja wyzej.

  • 24. Data: 2009-03-11 17:37:59
    Od: Marcin <m...@g...com>

    > Ja szukam czegos o wiele inteligentniejszego wiec byc moze skusze sie
    > na logitecha jak polecaja wyzej.

    Ja również go używam (525). Mam go pół roku i sprwuje się świetnie. Mam
    dużo do czynienia z "pilotami uniwersalnymi" i innymi różnymi systemami
    sterowania. Według mnie Logitech to dość rozsądny wybór. Nie polecam
    pilotów tylko z panelem dotykowym, ciężko "na czuja" bez patrzenia
    trafić w przycisk.
    Jeżeli ktoś zamożniejszy no to jest oczywiście seria Pronto firmy
    Philips, świetny system ale kosztowniejszy.

    Pozdrawiam,
    Marcin.

  • 25. Data: 2009-03-11 19:02:24
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 11:40:08 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

> [...]
    > przyciskow.
    > Ja szukam czegos o wiele inteligentniejszego wiec byc moze skusze sie

    Moze siostra mieszala nim bigos?;)

  • 26. Data: 2009-04-08 10:22:16
    Od: BearBag <c...@g...com>

    zakupilem w koncu logitecha 785 i spisuje sie dosc dobrze. Z jedna
    rzecza nie potrafi sobie poradzic. Z przelaczaniem rzeczy ktore w TV
    zmienianie sa sekwencyjnie tym samym przyciskiem a nie posiadaja na
    oryginalnym pilocie osobno kilku przyciskow. Dla przykladu: wybor
    sygnalu wejsciowego zmienia sie u mnie jednym przyciskiem w sekwencji:
    ant.naziemna->AV1->AV2->VI
    I tu jest najwiekszy bol bo pilot pamieta tylko ile razy ma przelaczyc
    wejscie a nie ma skad wziasc informacji jakie wejscie w danej chwili
    startowej jest rzeczywiscie ustawione wiec jesli jest inne niz
    defaultowe to przelaczy nam na inne wejscie niz sie spodziewamy.
    Jesli ogladalismy dvd i chcemy TV to zalozmy ze przelaczy nam dobrze
    ale jesli ogladalismy cos z tunera SAT i chcemy wrocic na naziemna TV
    to juz przelaczy zla ilosc razy i ustawami np DVD zamiast TV. Niestety
    nie da sie tego obejsc. Chyba ze zmiana odbiornika TV na taki ktory ma
    kazde wejscie odpalane z innego przycisku na pilocie. Podobnie mam z
    amplitunerem, nie moge stacji radiowych przypisac pod konkretny
    przycisk bo zmienia sie je tylko sekwencyjnie z oryginalnego pilota.
    Poza tym akurat moj model logitecha jest troche za duzy i rostaw
    przyciskow nie najlepiej pomyslany, przez co czesto trzeba uzywac obu
    rak do obslugi.