  • 21. Data: 2009-08-18 17:27:17
    Temat: Re: pierwszy motocykl, zero doświadczenia
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Lukasz Baranski pisze:

    > Ale to naprawde w 2 osoby nie jedzie... poza tym troche taki rowerek..

    Co znaczy nie jedzie? Przesadzasz, czlowiek dopiero chce zaczac zabawe z
    motocyklami a Ty twierdzisz, ze cos co rozpedza sie bez problemu do 140
    nie jezdzi? Najlepiej niech zacznie od R1 albo v-roda? One jezdza.

    Ale sie powyrabialo, ponizej litra i czysta to juz nie jezdzi :o

    Virago 535 albo EN500 uwazam ze to dobry wybor na poczatek.
    Nawet na dwie osoby. A potem sie zobaczy.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 22. Data: 2009-08-18 21:50:19
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 18:42:27 +0200, Krzysiek <b...@b...com>
    wrote:

    > Szukam motocykla na początek, ot tak do jazdy w niedziele lub
    >wolne dni dla przyjemności, a czasem żeby do pracy podskoczyć. Na pewno
    >nie interesuje mnie nic sportowego. Ma to być wygodne i przyjemne w
    >prowadzeniu.

    >Nie chcę
    >przeznaczyć więcej niż 7500 zł.

    Ile masz wzrostu?

    Generalnie szukasz UJM, czyli CB500, ER5, GS500, XJ600 Div, NTV.

    535 jest po pierwsze jednoosobowe, a po drugie nie jestem pewien co do
    przyjemności prowadzenia ;)

    Tyle teorii. A prawda jest taka, że kup to, co Ci się najbardziej
    podoba i tyle. Pojeździsz trochę tym co kupisz, przejedziesz się pare
    razy róznymi sprzetami kolegów i przy drugim motocyklu będziesz już
    mniej więcej wiedział czego oczekujesz, czego chcesz i w którą stronę
    chcesz iść.

    Teraz nie jesteś w stanie świadomie wybrać i opierasz się na naszych,
    bądź co bądź tendencyjnych, wypocinach ;)

    Czyl taki jak pisałem - kup najładniejszego, zacznij jeździć i się
    pomału oswajaj z tematem, a wybór drugiego motocykla będzie już
    rzeczywiście Twoim wyborem, a nie doradzających kolegów ;)

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 23. Data: 2009-08-19 15:55:30
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On Aug 18, 7:27 pm, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > Co znaczy nie jedzie? Przesadzasz, czlowiek dopiero chce zaczac zabawe z
    > motocyklami a Ty twierdzisz, ze cos co rozpedza sie bez problemu do 140
    > nie jezdzi?  Najlepiej niech zacznie od R1 albo v-roda? One jezdza.

    A rozpędzałeś się tym bez problemu w 2 osoby do 140? Na jakim odcinku?
    Szło lepiej niż Tico załadowane w 4 osoby i toboły? Jeszcze inna
    sprawa to kanapa tego moto.
    Z przodu ok. Ale z tyłu rozcina dupę nie gorzej niż Africa :). A ma
    służyć do jazdy w 2 osoby.
    Ogólnie jako konstrukcja to moto jest ok (może poza mikro zbiornikiem
    paliwa) i jeśli miałby tym jeździć sam kierownik to luz,
    ale IMHO do przyjemnej jazdy w 2 osoby to raczej coś większego
    potrzeba.

    Niekoniecznie V-Rod'a czy R1. :-)

  • 24. Data: 2009-08-19 18:25:13
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    Krzysiek pisze:

    > To co znalazłem na googlach (od najbardziej mnie interesującego):
    > - Yamaha Virago 250, 535

    Jako pierwsze moto kupiłem Virago 535 (45KM) i generalnie jestem
    zadowolony. Mocy dla 1 osoby wystarcza, we 2 jest ciut gorzej, ale
    kwestia tego co lubisz. Siedzenie pasażera jest arcyniewygodne (wg.
    mojej żony). Jako pierwszy motor jest ok, teraz (po pół roku) kupiłbym
    1100 ze względu na wygodniejsze siedzenie plecaka i więcej mocy. 535
    najlepiej mi się jeździ nie przekraczając 90 kmph, bo potem to już za
    wysokie obroty się robią.

    Z wad: brak wskaźnika rezerwy, kiepskie ładowanie, twarde siedzenie
    pasażera, biegi mogłyby być ciut dłuższe.

    Mateusz Mirski

  • 25. Data: 2009-08-19 19:09:24
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Eskimos pisze:

    > Ile masz wzrostu?

    ja:
    wzrost: 168 cm, waga 73 kg

    żona:
    wzrost 165 cm, waga 52 kg

    --
    krzysiek

  • 26. Data: 2009-08-19 19:46:27
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 19 Aug 2009 21:09:24 +0200, Krzysiek <b...@b...com>
    wrote:

    >ja:
    >wzrost: 168 cm, waga 73 kg
    >
    >żona:
    >wzrost 165 cm, waga 52 kg

    E, to sie pomieścicie na wszystkim ;)

    Jak już pisałem - pierwszego wybierz oczami, a rozumem kolejnego ;)