  • 11. Data: 2010-09-02 11:47:40
    Temat: Re: [piątkowo] silnik kończący swój żywot
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-01 23:22, Robert Rędziak pisze:

    > Bez oleju?

    Ale jaki to ma przebieg, zeby byl osad z oleju?
    1km? Taki silnik pewnie starcza na jedna impreze, albo i nie :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 12. Data: 2010-09-03 23:36:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 02 Sep 2010 11:47:40 +0200, MarcinJM <m...@i...pl>
    wrote:

    > Ale jaki to ma przebieg, zeby byl osad z oleju?
    > 1km? Taki silnik pewnie starcza na jedna impreze, albo i nie :)

    Toć napisałem w innym miejscu [1], że się świeci jak psu, bo był
    świeżo złożony.

    r.

    [1] -- s...@d...wkurw.org