  • 11. Data: 2011-02-05 20:14:32
    Temat: Re: piątkowo-paliwowo
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***WaFel pisze:
    A ciekawe, jak to się oblicza bo są motocykle na tym świecie, które
    pomimo masy z szybą wielką jak lustro w przymierzalni i z 1200 ccm
    pojemności potrafią spalić 4,5L/100 km.

    Phi... i czym to sie tu chwalic???
    ze nie wlaczyles ani chodziarki i w ramach oszczednosci dojechales na
    impreze z ciepla lutkom???
    to nie forum ekologow, dzieciaku :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2011-02-07 14:40:40
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Widzisz Tytusie, perspektywa...
    Coraz bardziej jestem zadowolony z tego, że mogę mniej wydać na paliwo a
    przy tym nie tracić przyjemności z jazdy. Szczególnie ma to dla mnie
    znaczenie z jednego prostego powodu: roczne przebiegi. I żeby Cię uświadomić
    o jaką kasę chodzi to przedstawiam rachunki za zeszły sezon (niezbyt udany):
    6170 zł przy spalaniu średnim 5,2 L/100km. Więc po co mam przepłacać o
    tysiąc czy więcej, jak mogę za to trochę więcej przejechać albo się napić.
    PySy Ekologów mam w dupie :)

    --
    Pozdro
    WaFel

  • 13. Data: 2011-02-07 17:01:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Lut, 15:40, "WaFel" <w...@s...pl> wrote:
> [...]
    > 6170 zł przy spalaniu średnim 5,2 L/100km. Więc po co mam przepłacać o
    > tysiąc czy więcej, jak mogę za to trochę więcej przejechać albo się napić.

    To jeszcze do kompletu przedstaw rachunki za serwis i naprawy BMW ;-)

    PS. Tytus wie już co to perspektywa, ma w garażu takie śmieszne,
    brzydkie szare coś co jak zatankuje za 50 PLN to jeździ cały miesiąc.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-02-07 19:53:28
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 15:40, WaFel pisze:
    przy spalaniu średnim 5,2 L/100km.
    Hyhy,to ja chyba Beemkami jezdzic nie umiem bo jakoś poniżej 6l\100km
    nie zszedłem,a bywało nawet 7,5,ale to i tak nic w porównaniu do żółtej
    VTR;-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2011-02-07 20:52:34
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Tytus wie już co to perspektywa, ma w garażu takie śmieszne,
    brzydkie szare coś co jak zatankuje za 50 PLN to jeździ cały miesiąc.

    I jeszcze sie nad zagazowaniem tego czegos zastanawia :).
    Wtedy miesiac jezdzilbym za 30 pln :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 16. Data: 2011-02-08 09:03:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-07, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > I jeszcze sie nad zagazowaniem tego czegos zastanawia :).
    > Wtedy miesiac jezdzilbym za 30 pln :)

    A to juz jest zboczenie i powinno sie leczyc.

    > P.S. Obok stoi drugie duze szare co za 50 pln dojezdza do stolicy :)

    A gdzies tam stoi zolte ktore w ogole nie jezdzi...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-02-08 11:04:37
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Monster" napisał:
    > Hyhy,to ja chyba Beemkami jezdzic nie umiem bo jakoś poniżej 6l\100km nie
    > zszedłem,

    Boxerzy tak mają ;)
    --
    Pozdro